اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ GREENPLAST، رویداد جدید ابتکاری AMAPLAST ایتالیا برای آینده پلیمرها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Promaplast srl -شرکت خدمات انجمن آماپلاست ایتالیا- GREENPLAST را ارائه می دهد؛ نمایشگاه جدیدی که به مواد، فن‌آوری‌ها و فرآیندهای تبدیل پلاستیک و لاستیک اختصاص داده شده است با تأکید قوی بر پایداری محیط زیستی، کاهش بازیافت استفاده مجدد، بازده انرژی، بهره‌وری انرژی و اقتصاد چرخشی. این نمایشگاه در مجتمع نمایشگاهی Fiera Milano در Rho-Pero از 3 تا 6 می 2022 (۱۳ الی ۱۶ اردیبهشت 1401) برگزار می‌شود.
شرکت های پیشرو ایتالیایی و بین المللی این شانس را دارند که راه حل‌های خلاقانه خود را در این زمینه‌ها نشان دهند:
مواد اولیه خالص، کم اثر و کم کربن، مواد اولیه ثانویه، بیوپلیمرها، مواد افزودنی.
محصولات نیمه تمام و نهایی ساخته شده از مواد نوآورانه، بازیافت شده یا منابع بیولوژیکی.
ماشین آلات، تجهیزات و سیستم‌هایی که مصرف کم انرژی را با عملکرد بالا و پردازش با بازده بالا ترکیب می‌کنند و قادر به استفاده از مواد ابتکاری، بازیافتی و یا منابع بیولوژیکی هستند.
سیستم‌ها و ماشین آلات برای انتخاب، پردازش و بازیافت پلاستیک و لاستیک، چه درون خط تولید و چه بعد از مصرف.
خدمات پشتیبانی و مشاوره برای تولید پلاستیک و لاستیک به طور کلی (از قالب تزریق تا اکستروژن، از قالب گیری ضربه‌ای تا ترموفورمینگ و غیره) و بازیابی و بازیافت.
شرکت‌های دولتی، کنسرسیوم‌ها و سازمان‌های فعال در بازیافت پلاستیک و لاستیک.

GREENPLAST همچنین یک کنفرانس بین المللی برگزار می‌کند که در آن میزبان سخنرانان مشهور جهان است تا در مورد موضوعات کلیدی مربوط به نمایشگاه تجاری بحث کنند: پایداری محیط زیست و اقتصاد چرخشی، به ویژه در مورد بسته بندی و محصولات پلاستیکی.

این رویداد به موازات نمایشگاه بین المللی IPACK-IMA برای صنعت بسته بندی برگزار می‌شود. حدود 50 درصد از کل بسته‌بندی‌ها با استفاده از پلاستیک ساخته می‌شوند و برگزاری همزمان IPACK-IMA و GREENPLAST ترکیب دو حوزه تولید متفاوت و در عین حال بسیار مکمل را ممکن می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا