اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Evonik نرم کننده جدیدی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Evonik نسل جدیدی از از نرم کننده ها را معرفی کرد. این نرم کننده جدید با نام تجاری ELATUR DINCD به بازار عرضه می شود. این محصول جدید یک سیکلو هگزانوئات می باشد که دارای انعطاف پذیری عالی در دمای پایین و مقاومت UV بالا می باشد.

این نرم کننده بر روی مقاومت آب و هوایی و دوام محصول نهایی اثر قابل توجهی می گذارد. استفاده از ELATUR DINCD به دلیل دارا بودن ویسکوزیته پایین ساده می باشد. این نرم کننده بطور ویژه برای کاربرد های داخلی و خارجی مثل پارچه ها ، پوشش های کف ، چسب ها و درزگیر ها و همچنین رنگ ها و پوشش ها مناسب است. توسعه این بخش بر اساس استراتژی شرکت Evonik در مورد توسعه نرم کننده های جدید بر اساس نیاز مشتریان، انجام گرفته است.

به گفته Dr. Janina Fischer رئیس بازار یابی نرم کننده ها، توسعه نرم کننده جدید ELATUR DINCD تکمیل کننده نرم کننده های موجود این شرکت می باشد و در حال حاضر این شرکت قادر خواهد بود محدوده گسترده تری از نرم کننده ها را به مشتریان خود ارائه کند. به گفته Dr. Michael GraB رئیس بخش نرم کننده ها ، این شرکت در توسعه نرم کننده جدید بر پایه isononanol از تجربه چندین ساله خود در زمینه تحقیق ، تولید و بازاریابی استفاده کرده است.

Evonik نرم کننده های جدید ELATUR CH و VESTINOL 9 را در سال 2013 معرفی کرد. ELATUR DPT بعنوان fast fuser در کاربرد های PVC استفاده می شود. این نرم کننده در ترکیب با ELATUR CH دارای کارایی بالایی می باشد. نرم کننده جدید ELATUR DINCD در بزرگترین کارخانه Evonik (کارخانه واقع در Marl ) تولید خواهد شد. تولید اولیه با موفقیت انجام شده است و تولید مرحله به مرحله توسعه خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا