اخبار

اختصاصی بسپار/ Evonik ظرفیت تولید افزودنی های رنگ خود در چین را افزایش می دهد

گروه تولید و ترجمه محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بخش Coating Additives شرکت Evonik با افزایش ظرفیت تولید افزودنی های مهم خود ، قدم دیگری جهت بهبود تامین نیاز های مشتریان برداشته است.

برای اولین بار این افزودنی ها در Shanghai در حال تولید می باشد. این افزودنی ها شامل محصولات TEGO Glide و TEGO Wet می باشند. این افزایش قابل توجه در ظرفیت تولید افزودنی ها ، نه تنها نیاز مشتریان آسیایی را تامین می کند بلکه تقاضای تولیدکنندگان پوشش ها در سرتاسر جهان را نیز تامین می کند. افزودنی های سری TEGO Glide شامل افزودنی های بهبود دهنده جریان پذیری ، همتراز کننده ها و افزودنی های بهبود دهنده خواص ظاهری و نوری می باشند. همچنین این افزودنی ها دارای خواص ضد لغزش (slip)، ضد حفره (anti-cratering) و anti-blocking می باشد. کاربرد اصلی این افزودنی ها در پوشش های ساختمانی، پوشش های چوب و جوهر های چاپ می باشد. افزودنی های سری TEGO Wet شامل افزودنی های تر کننده زیرآیند می باشند.

این افزودنی ها باعث می شوند که پوشش ها و جوهر های چاپ بتوانند سطوح (حتی سطوح آلوده و سطوح دارای انرژی سطحی پایین) را بخوبی و بطور یکنواخت تر کنند. با استفاده از این افزودنی ها عیوب سطحی پوشش ها (از جمله حفره زدن و همترازی ضعیف) به حداقل می رسد. کاربرد اصلی این افزودنی ها عبارتند از پوشش های ساختمانی، پوشش های چوب، پوشش های صنعتی و پوشش های پلاستیک. این افزودنی ها در حال حاضر در کارخانه Shanghai شرکت Evonik و همچنین در کارخانه های واقع در آلمان تولید می شوند. خواص و کیفیت محصولات تولید شده در چین مشابه محصولات تولید شده در آلمان می باشد. Evonik در حال ارزیابی تولید سایر افزودنی ها در Shanghai می باشد و در آینده نزدیک افزودنی های دیگری را نیز در Shanghai تولید خواهد کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا