اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Evonik ضد کف جدیدی برای پوشش های چوب معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Evonik ضد کف جدید TEGO Foamex 812 را جهت پوشش های چوب معرفی کرد. این ضد کف جدید تعادل خوبی بین کارایی و سازگاری ایجاد می کند. در حالیکه با نیازمندی های قوانین سختگیرانه زیسن محیطی نیز مطابقت دارد. در توسعه این محصول جدید قوانین زیست محیطی مورد نظر قرار گرفته است.

این ضد کف جدید با نیازمندی های قوانین مربوط به برچسب رنگ ها و پوشش های با آلایندگی پایین از جمله European EcoLabels و استاندارد های مربوط به IKEA مطابقت دارد. جهت کاربرد های در تماس با مواد غذایی، این ضد کف نیازمندی های استاندارد های Swiss A و FDA را برآورده می سازد. TEGO Foamex 812 فاقد هرگونه زیست کش می باشد. بعلاوه این ضد کف جدید دارای قدرت بالای از بین بردن کف و همچنین دارای سازگاری بالا می باشد. TEGO Foamex 812 در سرتاسر جهان (به غیر از کره) در دسترس می باشد.

اگرچه ضد کف جدید بطور ویژه جهت پوشش های چوب توسعه داده شده است اما برای کاربرد های دیگر نیز مناسب می باشد. علاوه بر خمیر رنگ ها این ضد کف در جوهر های چاپ در تماس با مواد غذایی، پوشش های اتومبیلی و پوشش قوطی ها (can coating) نیز قابل استفاده می باشد. Evonik Coating Additives با توجه به روند بازار، نیاز های مشتریان و قوانین جدید بطور پیوسته افزودنی های جدید را توسعه داده و به محصولات خود اضافه می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا