اخبار

اختصاصی بسپار/ EPS رزین اکریلیک جدیدی برای رنگ های ساختمانی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Engineered Polymer Solutions (EPS) اعلام کرد که تولید رزین اکریلیکی جدیدی را آغاز کرده است. این رزین جدید که با نام تجاری EPS 2786به بازار عرضه می شود دارای عملکرد عالی در رنگ های ساختمانی براق داخلی و خارجی می باشد. EPS 2786 بطور ویژه جهت استفاده در رنگ های براق و نیمه براق پیشنهاد می شود. هم در بیس های سفید و روشن و هم در بیس های رنگی و تیره سختی استثنایی و tack resistance خوب ایجاد می کند.

این رزین برای مکان های مسکونی، تجاری و سایر مکان های پر تردد مناسب می باشد. EPS 2786 دوام خارجی استثنایی و مقاومت عالی در برابر جذب چرک ایجاد می کند و به سرعت به سختی نهایی می رسد. حفظ براقیت خوب هم در تست تسریع شده QUV-A (ASTM G154) و هم در محیط ، مقاومت شستشویی خوب (ASTM D2486) و مقاومت سایشی بالا از ویژگی های دیگر این رزین می باشد.به گفته Robert Sandoval مدیر تحقیق و توسعه شرکت EPS ، فرمول نویسان معمولا از گونه های مهاجرت کننده مثل واکس ها و مواد بر پایه پلی فلوئورو آلکیل (PFAS) بویژه مواد سطح فعال فلوئوره برای رسیدن به block resistance خوب استفاده می کنند.

استفاده از PFAS به دلایل زیست محیطی و بهداشتی در سرتاسر جهان در حال محدود شدن می باشد. پوشش های ساخته شده با EPS 2786 بدون نیاز به اضافه کردن مواد سطح فعال فلوئوره ، چند ساعت پس از اعمال دارای block resistance خوب ( حتی در دمای 50 درجه سانتیگراد) می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا