اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Engel با یک ماشین جدید در JEC World 2022

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر نمایشگاه JEC World 2022، که از سوم تا پنجم ماه می در پاریس فرانسه برگزار می شود، نمایشگاهی برای تمام زنجیره ارزش صنعت کامپوزیت است. یک قدم مهم در این زنجیره، شکل دهی به قطعات پریفورم کامپوزیتی است. این روش به صورت زنده در غرفه Engel در سالن 5 به نمایش گذاشته خواهد شد.

جزء اصلی سلول تولید که قطعاتی از جنس PA تقویت شده با الیاف پیوسته تولید می کند، یک ماشین قالب گیری تزریقی tie-bar-less کمپانی Engel مدل victory 200/50 است؛ که با یک روبات خطی Engel vepr 12 به منظور حمل پریفرم ها و قطعات نهایی، و یک آون فروسرخ (IR oven) دوطرفه Engel تجهیز شده است. این ها توسط Brightlands Materials Center، یک مرکز تحقیقاتی با تمرکز بر راه حل های مواد پلیمری زیست پایدار، تامین شده است. ماشین های tie-bar-less زمان انتقال را کوتاه می کند. توده های کامپوزیت در IR oven گرم شده، در قالب قرار گرفته، در قالب شکل دهی شده و با PA پیش قالب گیری می شوند. مرحله گرم کردن prepregها مرحله ای تعیین کننده در زمان کل و کیفیت این محصولات است.

پیشنهاد Engel آون های IR و ربات هایی است که عملا با واحد کنترل CC300 ماشین های قالب گیری تزریقی همگام بوده و به صورت مرکزی از صفحه نمایش ماشین قابل کنترل هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا