اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ ECKART پرک روی جهت پوشش های ضد خوردگی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر اخیرا DIN 12944 و AMPP (SSPC سابق) در مشخصات Paint 29 بازبینی انجام داده اند. بنابراین انعطاف پذیری بیشتری در فرمولاسیون نسبت به حالت اجباری قبلی استفاده از پرایمر های غنی از روی ایجاد شده است. ECKART اخیرا رنگدانه پرک روی با نام تجاری ProFlake Zn 3000 را معرفی کرده است.

با استفاده از این پرک روی می توان فرمولاسیون های با درصد پایین تر روی و بر طبق مشخصات AMPP و DIN 12944 تولید کرد. در فرمولاسیون پوشش های حفاظتی ضد خوردگی زیست سازگار ، کاهش تولید دی اکسید کربن اهمیت بالایی دارد. پرک های روی علاوه بر ایجاد حفاظت کاتدی ، یک لایه ممانعتی (barrier) نیز تشکیل می دهند که برای حفاظت خوردگی اهمیت بالایی دارد. این خاصیت یکی از مزایای پرک روی نسبت به پرایمر های غنی از روی (پودر های کروی) می باشد.

سایر مزایای پرک روی ProFlake Zn 3000 عبارتست از حمل و نقل آسان ، کاربرد آسان و رسوب کمتر نسبت به ذرات کروی روی. فرآیند تولید ProFlake Zn 3000 پیچیده نمی باشد و با توجه به عملکرد عالی قیمت این پرک جذاب می باشد. D50 برای این پرک ها حدود 31 میکرون می باشد. این پرک ها برای استفاده در پوشش های دریایی ، پوشش کشتی و پوشش پل ها مناسب می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا