اخبار

اختصاصی بسپار/ Dow بر روی افزایش ظرفیت واحدهای آلکوکسیلاسیون خود سرمایه گذاری می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Dow اعلام کرد که قصد دارد ظرفیت جهانی واحد های آلکوکسیلاسیون خود را در ایالات متحده امریکا و قاره اروپا افزایش دهد. این افزایش به منظور تامین نیاز های در حال رشد بازار های نهایی از محصولات بهداشت فردی تا شوینده های صنعتی و محصولات دارویی انجام خواهد شد.

Dow در توسعه واحد های خود از جدید ترین فناوری ها و تجهیزات استفاده خواهد کرد تا کارایی فرآیند ها به حداکثر و تولید دی اکسید کربن به حداقل برسد. محصولات واحد های آلکوکسیلاسیون در صنایع مختلف شامل آرایشی، شوینده ها و مواد خانگی، شوینده های صنعتی، مواد بهداشتی، نفت و گاز، داروسازی، رنگ ها و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می شوند. این محصولات با نام های تجاری TERGITOL، UCON، ECOSURF و CARBOWAX SENTRY به بازار عرضه می شوند.

این سرمایه گذاری در ایالات متحده امریکا و اروپا پیرو توافق با مشتریان شامل تولیدکنندگان معروف مواد مصرفی انجام خواهد شد. پیش بینی می شود این افزایش تولید در امریکا و اروپا به ترتیب در سال های 2024 و 2025 عملیاتی شود. به گفته Brendy Lange نایب رئیس Dow Industrial Solutions، شرکت در سال های اخیر بطور پیوسته شاهد افزایش تقاضا برای محصولات واحد های آلکوکسیلاسیون بوده است و این سرمایه گذاری به منظور خدمات دهی بهتر به مشتریان و تامین نیاز های در حال رشد آنها انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا