اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Covestro ظرفیت گرید فیلم پلی کربنات خود را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Covestro قصد دارد ظرفیت تولید جهانی خود را برای فیلم‌های تخصصی پلی کربنات افزایش دهد تا تقاضای فزاینده در منطقه آسیا و اقیانوسیه و در سراسر جهان را برآورده کند. این شرکت ساخت خطوط اکستروژن جدید را در پارک صنعتی Map Ta Phut در تایلند آغاز کرده است. این فیلم‌ها عمدتاً در اسناد هویتی، نمایشگرهای خودرو و کاربردهای الکتریکی و الکترونیکی استفاده می‌شوند. این سرمایه گذاری در محدوده بالاتر دو رقمی میلیون دلار است و تکمیل آن برای سال 2025 برنامه ریزی شده است. در مجموع حدود 50 شغل جدید ایجاد خواهد شد.

مدیر ارشد بازرگانی شرکت اعلام کرده است که با این سرمایه‌گذاری، بخش راه‌حل‌ها و تخصص‌های خود را تقویت خواهند کرد و متعهد به گسترش بیشتر کسب‌وکارهای رو به رشد خواهند شد. در عین حال، به افزایش تقاضا پاسخ داده و از گسترش فناوری‌ها و صنایع آینده حمایت خواهند کرد.

نوآوری و تمرکز قوی بر روی مشتری، در تجارت فیلم‌های پلی کربنات رشد خواهد کرد. با انجام این کار، هدف تشدید همکاری با مشتریان در منطقه آسیا و اقیانوسیه و گسترش سبد محصولات خود برای اقتصاد چرخشی است.

Covestro در حال حاضر طیف وسیعی از فیلم‌های PC پایدارتر را ارائه می‌دهد، از جمله گونه‌های مطابق با استاندارد بین‌المللی شناخته‌شده ISCC PLUS. مواد اولیه این فیلم‌ها با استفاده از زباله‌های زیستی و مواد باقیمانده تولید می‌شود که در زنجیره ارزش و در تولید لحاظ شده است.

از سال 2022، سایت Map Ta Phut گواهینامه ISCC PLUS را نیز دریافت کرده است که این امکان را به آن می‌دهد تا محصولاتی در حجم انبوه تولید و عرضه کند. مشتریان می‌توانند از این محصولات در فرآیندهایی با هدف کمک به اهداف پایداری خود استفاده کنند. علاوه بر این، Covestro طیف وسیعی از فیلم‌ها را ارائه می‌دهد که تا حدی با مواد خام گیاهی یا پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا