اخبار

اختصاصی بسپار/ Covestro تمام سهام JSR را خرید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Covestro تمام سهام شرکت Japan Fine Coatings Co.,Ltd. (JFC) را در اختیار گرفت.

شرکت JFC با مشارکت Covestro و JSR Corporation (JSR) تاسیس شده بود. JFC یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشش های الیاف نوری می باشد و دفتر مرکزی آن در Tsukuba ژاپن قرار دارد. قبلا 70 درصد سهام JFC در اختیار Covestro و 30 درصد آن در اختیار JSR بود.

اخیرا Covestro سی درصد سهم JSR را با پرداخت حدود 6 میلیون یورو خریداری کرده است و تنها سهامدار شرکت JFC شده است. با این انتقال، Covestro موقعیت خود را در بازار جذاب پوشش های الیاف نوری استحکام خواهد بخشید.

به گفته Thorsten Dreier رئیس بخش پوشش ها و چسب ها در Covestro، بخش پوشش ها و چسب ها در حال حاضر دارای موقعیت خوبی در بازار پوشش های الیاف نوری می باشد و با خرید کامل JFC می تواند بطور مستقل به توسعه این بخش بپردازد. این بازار دارای پتانسیل خوبی برای رشد می باشد بویژه با توجه به اینکه فناوری 5G در حال گسترش در جهان می باشد. پوشش های UV پز شرکت JFC جهت الیاف نوری عمدتا در صنایع ارتباطی استفاده می شوند.

کابل های الیاف نوری با عملکرد بالا برای انتقال سریع داده ها استفاده می شوند. بعلاوه گسترش فناوری 5G تقاضا برای الیاف نوری را افزایش داده است. برج های مخابراتی از طریق کابل های الیاف نوری به شبکه وصل می شوند. به گفته Kimiyasu Yonemaru رئیس Covestro Japan، ژاپن نقش مهمی در بازار الیاف نوری دارد و با خرید JFC، شرکت Covestro موقعیت خود را در بازار های جهانی پوشش های الیاف نوری بهبود می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا