اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Cortec پوشش موقت ضدخوردگی برای قطعات خودرویی و تجهیزات سنگین معرفی کرد

گروه ترجمه وتولید محتوا در بسپار/ایران پلیمرCortec پوشش موقت ضد خوردگی VpCI-369 را معرفی کرد. این پوشش باعث جلوگیری از زنگ زدن در کوتاه مدت و بلند مدت می شود. این محصول جایگزین مناسبی برای پوشش های ضد خوردگی دائمی متداول موجود در بازار است.
VpCI-369 یک پوشش موقتی بر پایه روغن می باشد که حفاظت خوردگی عالی در محیط های خورنده ایجاد می کند. این محصول یک گزینه عالی برای حفاظت قطعات خودرویی و قطعات تجهیزات سنگین قبل از نصب بر روی بدنه است.

از آنجا که VpCI-369 تیکسوتروپ می باشد در هنگام اعمال باید خوب هم زده شود تا حالت روان پیدا کرده و قابلیت اعمال با ایرلس را داشته باشد. این پوشش پس از اعمال غلیظ می شود در نتیجه بر روی سطح شره نمی کند. چنانچه مشتری بخواهد محصول دارای پوشش کافی باشد می توان VpCI-369 را با رنگ های آبی، سبز یا سایر فام ها تینت کرد. مشتریانی که با شرکت های وابسته به ارتش کار می کنند می توانند از محصول VpCI-369M که بر طبق استاندارد MIL-PRF-16173E (Grade 2) می باشند استفاده کنند.

VpCI-369 گزینه ای مناسب برای حفاظت قطعات فلزی رنگ نشده تجهیزاتی می باشد که برای نصب باید به کارخانه سازنده حمل شوند. همچنین به دلیل حفاظت خوردگی طولانی مدت خوب برای قطعات یدکی که ممکن است قبل از استفاده 5 تا 10 سال کنار گذاشته شوند ، مناسب است. از آنجا که VpCI-369 خشک نمی شود به عنوان روان کننده نیز قابل استفاده می باشد. کندن آن از سایر پوشش ها آسانتر است. از کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: میل لنگ ، قطعات موتور و قطعات چرخ.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا