اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Clariant پخش کننده جدیدی را معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر Clariant یک دیسپرس کننده پلیمری چند منظوره جدید برای تولید خمیر رنگ های آلی و معدنی معرفی کرده است.

این دیسپرس کننده جدید که با نام تجاری Dispersogen Flex 100 به بازار عرضه می شود دارای 100 درصد مواد فعال می باشد. این افزودنی برای تولید خمیر رنگ ها و همچنین پوشش های رنگی قابل استفاده می‌باشد. این پخش کننده دارای VOC پایینی می باشد و بر طبق EcoTain label نیازی به برچسب (label) هشدار دهنده ندارد. این دیسپرس کننده پلیمری جهت تولید خمیر رنگ های با کیفیت بالا استفاده می شود. این افزودنی برای رنگدانه های آلی و معدنی استفاده می شود و در تمام انواع سامانه های رنگ پایه آب قابل استفاده می باشد. بعلاوه خمیر رنگ های پایه آب تولید شده بوسیله Dispersogen Flex 100 می توانند با سامانه های رنگ های پایه حلال نیز سازگار باشند.

تولید محصول پیشرفته Dispersogen Flex 100 بخشی از برنامه Clariant در تولید محصولات ایمن و زیست سازگار می باشد. این محصول هم اکنون در بازار های جهانی رنگ ها و پوشش ها موجود می باشد. به گفته Fabio Caravieri مدیر بازاریابی بخش Industrial & Consumer Specialties شرکت Clariant، افزودنی Dispersogen Flex 100 یک دیسپرس کننده چند منظوره با VOC پایین می باشد که مطابق با EcoTain label می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا