اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ ChinaPlas 2022: سبز، سبز و باز هم سبز

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمرظهور “دوران دو‌کربنی” تلاش های بیشتری برای کاهش انتشار کربن را می طلبد. بسیاری از کشورها، نواحی و شرکت های شیمیایی برای خود هدف “انتشار صفر-خالص” و “بدون کربن” را تعیین کرده اند. “سبز” و “کربن کم” از موضوعات داغ در صنایع پلاستیک و لاستیک است. چایناپلاس 2022، که از 25 تا 28 آوریل سال 2022 برگزار خواهد شد، بیش از 4000 غرفه دار برجسته را از سراسر دنیا گرد هم می آورد تا راه حل های نوآورانه سبز را راه اندازی کنند. تعداد زیادی رویداد هم زمان با چایناپلاس 2022، با تمرکز بر توسعه بدون کربن و زیست پایدار، برنامه ریزی شده است.
بازیافت پلاستیک و اقتصاد چرخشی: ایده های سبز الهام بخش
روندهای کلان در اقتصاد چرخشی جهانی چیست؟ موضوعات و فناوری های داغ در این زمینه کدام ها هستند؟ با شرکت در سومین کنفرانس اقتصاد چرخشی و بازیافت پلاستیک CPRJ چایناپلاس، که یک روز زودتر از چایناپلاس 2022 در شانگهای برگزار می شود، می توانید پاسخ این سوالات را از سخنرانان برجسته به دست آورید.
مقامات رسمی دولتی، از سازمان های صنعتی، برندها، تامین کنندگان مواد و ماشین آلات از کشورها و مناطق مختلف به این رویداد دعوت شده اند. در این رویداد بیش از 50 سخنرانی برای بیش از 400 نخبه صنعتی  که شامل 60% از تولیدکنندگان هدف هستند  ارائه خواهد شد. این کنفرانس چشم انداز صنعت بازیافت پلاستیک در جهان را، با تمرکز بر موضوعاتی از قبیل روندهای بین المللی و آخرین سیاست های مربوط به بازیافت پلاستیک، موارد موفق و دستاوردهای بازیافت و ایده های نوآورانه، تشریح خواهد کرد.
به منظور سهولت مباحثه در مورد کربن خنثی، پلاستیک های تجدیدپذیر PCR/PIR، پلاستیک های اقیانوسی بازیافتی، تک ماده ها، طراحی زیستی بازیافت، بازیافت شیمیایی، راه حل های نوآورانه برای بازیافت پلاستیک ها و فناوری های جدید بازیافت مواد، سمینارهای موضوعی برگزار خواهد شد. شرکت های پیشرو در زمینه بازیافت پلاستیک، به صورت هم زمان، آخرین راهکارهای خود برای مواد و فناوری های جدید و اتوماسیون به نمایش خواهند گذاشت. متخصصان نیز آخرین دستاوردهای فناورانه خود را ارائه خواهند کرد.
طنین انداز زیست پایداری: کر توسعه سبز
یکی از رویدادهای خاص این نمایشگاه، نصب یک ایستگاه هنری جمعیت محور است. هزاران سخنران با صدای خودشان در آفرینش این ایستگاه شرکت کرده اند. هر سلول صوتی منحصربفرد است. هنگامی که شنونده وارد یک “طنین انداز زیست پایداری” می شود، صدای ذخیره شده در هر سلول صوتی تولید می شود. آنها می توانند از طریق گوشی هوشمند به صدای دلخواهشان گوش دهند.
Tech Talk: نمایشی برای فناوری های سبز
تمرکز موضوعات Tech Talk چایناپلاس 2022، واژه “سبز” است. این رویداد هم زمان، مجموعه ای از انجمن های باز با 8 زمینه اصلی، از جمله راهکارهای آنتی باکتریال، راهکارهای اصلاح سطح، راهکارهای الکترونیک داخل قالب، راهکارهای دوستدار محیط زیست، راهکارهای سبک سازی، مواد نوآورانه است که سه مورد آخر بیشترین ارتباط را با توسعه و فناوری های سبز دارند. همچنین، در این دوره Tech Talk، انجمن قبلی پلاستیک های پزشکی را، با تمرکز برتوسعه زیست پایدار پلاستیک های پزشکی، در خود گنجانده است.
چایناپلاس به پلتفرمی برای صنایع پلاستیک و لاستیک تبدیل شده، که آنها می توانند در آن گستره وسیع محصولات جدید خود را ارائه دهند. رویداد Tech Talk یک مرحله سالیانه برای صنایع لاستیک و پلاستیک است، که مرکز توجه را بر محصولات جدید و پیشرفته قرار داده، و به محصولات با فناوری های جدید کمک می کند تا بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و دسترسی به منبع و تامین کننده آن سریع تر و راحت تر می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا