اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Cabot ظرفیت تولید دیسپرسیون های پایه آب رنگدانه را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Cabot اعلام کرد که واحد تولید inkjet خود در Haverhill, Massachusetts را با افزودن یک خط تولید جدید توسعه خواهد داد. این سرمایه گذاری ظرفیت جهانی دیسپرسیون های پایه آب را افزایش می دهد. در نتیجه شرکت Cabot قادر خواهد بود تقاضای در حال رشد بازار inkjet برای کاربرد های چاپ دیجیتال را تامین کند. بر اساس پیش بینی ها خط جدید در سال 2023 به بهره برداری خواهد رسید.

نسل بعدی چاپ دیجیتال مزایای زیادی نسبت به چاپ آنالوگ ایجاد می کند. این مزایا عبارتند از بهبود سرعت ، کاهش زمان فرآیند و کاهش ضایعات. با تغییر از چاپ آنالوگ به سمت چاپ دیجیتال تقاضا برای inkjet در حال افزایش است و Cabot این نیاز بازار را تامین خواهد کرد. به گفته Nick Jones نایب رئیس بخش Inkjet Solutions شرکت Cabot، این شرکت تنها شرکتی است که هم encapsulated polymer dispersion و هم فناوری انحصاری small molecule را برای inkjet ارائه می نماید. این توسعه گام مهمی برای تداوم پیشرفت شرکت Cabot و تامین نیاز های در حال رشد مشتریان در صنایع تجاری و بسته بندی می باشد.

علاوه بر ایجاد خط تولید جدید ، شرکت Cabot قصد دارد تجهیزات تولید و فناوری های فرآیند های خود را به روز رسانی کند. این به روز رسانی تجهیزات باعث بهبود کارایی تولید ، کاهش مصرف آب و افزایش ظرفیت تولید خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا