اخبار

اختصاصی بسپار/ C3Nano جوهرهای رسانا جهت سطوح هوشمند معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر C3Nano اعلام کرد که به پیشرفت جدیدی در فرمولاسیون جوهر ها دست یافته است. این جوهر های جدید در شرایط محیط سخت می شوند و یک پوشش با هدایت الکتریکی بالا ایجاد می کنند.

فیلم این جوهر ها دارای شفافیت نوری عالی می باشند. C3Nano با توجه به نیاز بازار به پوشش های رسانا جهت زیرآیند های نرمتر و حساس به دما محصولات Activegrid LT Ink Series را توسعه داده است. این جوهر ها می توانند جهت بسته بندی مواد غذایی ، صنایع الکترونیک ( پوشش بر روی پلاریزر ها ، فیلم های آنتی استاتیک و چسب ها ) ، مواردیکه از پلیمر های مهندسی با حداکثر دمای فرآیند 50 درجه سانتیگراد استفاده می شود و دستگاه های پزشکی زیستی استفاده شوند. C3Nano علاوه بر ارائه با کیفیت ترین جوهر های رسانای شفاف منعطف بر پایه نانو سیم های نقره ، جوهر های رسانای سریع سخت شونده در دما های پایین را نیز معرفی کرده است.

استفاده از جوهر های رسانای جدید C3Nano باعث کاهش مصرف انرژی ، کاهش هزینه ها و حذف فرآیند های هزینه بر می شود. کاربرد های این جوهر ها عبارتست از: – Life-Sciences : بانداژ پزشکی هوشمند ، حسگر های زیستی – صنایع اتومبیلی و الکترونیک. شرکت C3Nano در سال 2010 تاسیس شده است و دفتر مرکزی آن در Silicon Valley می باشد.این شرکت دارای واحد های تولیدی در California و Changzhou چین می باشد. این شرکت دارای تخصص در توسعه فیلم ها و جوهر های رسانای شفاف جهت جایگزینی ایندیم قلع اکساید (ITO) می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا