اخبار

اختصاصی بسپار/ BYK واکس های جدید فاقد PTFE معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BYK افزودنی های واکس جدید فاقد PTFE توسعه داده است. این واکس ها ایمن و بدون خطر می باشند و دارای خواص عملکردی مناسبی می باشند.

این واکس های جدید با نام های تجاری CERAFLOUR 1050 ، CERAFLOUR 1051 و CERAFLOUR 1052 به بازار عرضه می شوند. این واکس ها در مقایسه با واکس های استاندارد دارای خواص مکانیکی (از جمله مقاومت سایشی و مقاومت خراشی) مناسبی می باشند.

این واکس های جدید دارای توزیع اندازه ذرات ریزی می باشند. این واکس ها برای استفاده در شفاف پوشه های و سامانه هایی که با ضخامت پایین اعمال می شوند ایده آل می باشند. در سامانه های پایه آب حاوی حلال کمکی استفاده از این واکس ها می تواند اثر مات کنندگی خوبی ایجاد نماید. هر سه واکس میکرونیزه فوق برای سامانه های پایه آب ، پایه حلال ، فاقد حلال و پوشش های UV پز مناسب می باشند اما هر کدام کاربرد خاصی دارند. CERAFLOUR 1050 بطور ویژه جهت استفاده در شفاف پوشه ها پیشنهاد می گردد. CERAFLOUR 1051 بهترین نتایج را در محدوده گسترده ای از کاربرد ها ایجاد می کند. CERAFLOUR 1052 برای سامانه هایی که نیاز به COF پایین دارند مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا