اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Benvic پیشرو در آمیزه های PVC و زیست بسپارها/ محصولات جدید متناسب با اقتصاد چرخشی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Benvic، از پیشروان آمیزه های PVC و زیست بسپارهای اکولوژیک، سال 2022 را در قالب ارائه کننده تمام عیار راه حل های چند ماده ای، با تولید انواع پلی الفین ها و بسپارهای جدید برای صنایع و مشتریان مقید به مسائل محیط زیستی، آغاز کرده است. تجارت Benvic، به دنبال یک سری مالکیت ها و گسترش های جدید، بیش از 2500 آمیزه بسپاری خود را در 4 دسته اصلی طبقه بندی کرده است.

ProVinyl
آمیزه های PVC پایه تاریخی این کمپانی هستند و گروه جدید آمیزه های PVC به نلم ProVinyl کاربرد خود در بخش های متنوعی چون بسته بندی، ساختمان سازی، الکتریکال و دارووی پیدا کرده اند. محصولات ProVinyl از لحاظ عملکرد، ساختار و ویژگی ها، در بسپارهای مهندسی جایگاه مشابهی را دارند. این محصولات شامل انواع صلب، نرم و بازیافتی بوده و فرمولاسیون آنها تعهد بالایی برای مصارف زیست پایدار دارد.

Xtended
خرید بخشی هایی از کارخانه Celanese در شهر Ferrara ایتالیا توسط Benvic، این کمپانی را قادر تولید مواد جریان دومی با نام Xtended کرده است. این بسپارها، فناوری برای تولید پلی الفین برای کاربردهای چالشی پیچیده، حیاتی و سنیگین در بخش های صنعتی از جمله بسته بندی مواد خوراکی یا کابل های الکتریکی ارائه می کنند.

Plantura
شهر Ferrara ایتالیا همچنین جایگاه اصلی خط تولید Plantura سومین مرحله از محصولات کمپانی، طراحی شده و تامین کننده بسپارهای زیست پایه یا قابل کمپوست شدن برای توسعه محصولات و راه حل های زیستی موفق کمپانی Benvic است. گروه Plantura بسیار منعطف بوده و می تواند برای محصولات بادوام فرموله شده و یا در زمینه های جدید بسته بندی قابل کمپوست شدن استفاده شود.

دارویی
در انتها، راه حل های دارویی Benvic شامل همه انواع آمیزه های بسپاری و قطعات پزشکی مانند لوله ها، تیوب ها، اتصال دهنده ها و فیلترها می شود.
این دسته بندی چهارگانه جدید، این واقعیت را بازتاب می دهد که کمپانی Benvic نه تنها یک آمیزه ساز مطرح است بلکه در حال تبدیل شدن به کمپانی یکپارچه رو به جلو  با همکاری تعدادی کمپانی های فرایندی پلاستیک در فعالیت های اصلی خود  می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا