اخبار

اختصاصی بسپار/ Bayer به دنبال بسته بندی هایی 100 درصد قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد تا 2030

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر بخش سلامت مصرف‌کننده بایر، که مالک برندهای جهانی از جمله آسپرین، بپانتن، کلاریتین و الویت است، چالش نوآوری بسته‌بندی پایدار را با مشارکت yet2، ارائه‌دهنده خدمات نوآوری راه‌اندازی کرده است. از طریق این چالش، بایر از نوآوران دعوت می‌کند تا دانش خود را در مورد مواد بسته بندی انعطاف‌پذیر و سفت و سخت پایدار، از جمله مواد زیست تخریب پذیر یا کمپوست، برای استفاده در بسته‌بندی محصولات بهداشتی مصرف‌کننده به اشتراک بگذارند.
بایر در تلاش است تا سال 2030 100٪ بسته‌بندی محصولات بهداشتی را قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد کند. برای پیشرفت بیشتر به سمت اهداف پایداری خود، بایر از نوآوری باز به عنوان یک دارایی استراتژیک استفاده می‌کند، که با همکاری طولانی مدت خود با yet2، برای شناسایی فناوری‌های امیدوارکننده خارجی تقویت می‌شود. کیکو تاگو، رئیس بخش پایداری بسته‌بندی، سلامت مصرف‌کننده، گفت: “ما مشتاقانه منتظریم تا تخصص متخصصان در زمینه بسته‌بندی پایدار را به ارمغان بیاوریم.” تاگو گفت، برای کاهش تاثیر بر محیط زیست و دستیابی به اهداف بلندپروازانه پایداری، این موضوع برای بایر حیاتی است.
بسته بندی فعلی به گونه‌ای طراحی شده است که الزامات حفاظتی دقیق محصول را برآورده کند. این امر اغلب منجر به ضایعات می‌شود، اما این محصولات وقتی دور ریخته می‌شوند تجزیه نمی‌شوند. بایر گفت که اکنون به دنبال بسته‌بندی زیست تخریب‌پذیر، کمپوست‌پذیر، قابل حل یا خوراکی است که تضمین کند محصولاتش استانداردهای کیفیت و کارایی خود را حفظ می‌کنند. فرمت‌های بسته‌بندی مورد علاقه شامل کیسه‌ها و قوطی های سفت یا انعطاف پذیر است. راه حل‌های بالقوه شامل مواد بسته بندی مشتق شده از جلبک دریایی یا عصاره‌های گیاهی مانند آلژینات، نشاسته، باگاس، سلولز، یا میسلیوم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا