اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ BASF: معرفی نمونه های افزودنی سبز برای پلاستیک ها

گروه ترجمه و  تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت BASF بر روی راه حل های زیست پایداربرای نمونه های افزودنی های پلاستیک تحت نام تجاری VALERAS تمرکزکرده است. VALERAS نتیجه مجموعه ای از تجربه، راه حل های نوآورانه و پشتیبانی های قانون گذاری بلند مدت شرکت BASF، با هدف افزایش زیست پایداری پلاستیک ها در کل مسیر زنجیره تامین، می باشد.در اواخر امسال، شرکت از بسته افزودنی های خود برای پلاستیک های بازیافتی بهروش مکانیکی و کاربردهای آنها رونمایی خواهد کرد.

به گفته یکی از مدیران ارشد BASF، حرکت به سوی زیست پایداری به دلیل تقاضای مشتریان و همچنین قوانین مستحکم تر، در حال شتاب گیری می باشد. مشتریان ما با فشار فزاینده به دلیل نوآوری های زیست پایدار و چالش های مربوط به بازیافت پذیری پلاستیک ها مواجه هستند. با استفاده از VALERAS، ما از طریق پشتیبانی از مشتریانمان در سفرشان به سوی زیست پایداریبا خدمات و راه حل های نوین، ارزش تازه ای به پلاستیک ها داده ایم. VALERAS جاه طلبی دیگر ما ، یعنی ایجاد بستری برای پوشش همه راه حل های مربوط به افزودنی ها که با اهداف زیست پایداری مشتریانمان در ارتباط است، را نمایش می دهد.

این نام تجاری جدید شامل افزودنی های فعلی شرکت بوده که منجر به ایجاد ارزش زیست پایداری در کاربردهای پلاستیک از طریق بهبود دوام، ذخیره انرژی، کاهش پخش در هوا و ارتقای تنوع زیستی می شود. مجموعه VALERAS، برای حمایت از مشتریان در صنعت پلاستیک در سفر زیست پایداریشان، به طور پیوسته در حال تکامل است. هم اکنون شرکت BASF، با به کارگیری بیش از 100 متخصص و 5 مرکز تحقیقات در سراسر دنیا، در حال توسعه و معرفی پیشنهادات جدید VALERAS برای آینده ای زیست پایدار می باشد.

شرکت BASF، به عنوان بخشی از ابتکارات زیست پایداری خود وب سایت جدید خود، www.plasticadditives.basf.com را به منظور تاکید بر خدمات و راه حل های زیست پایدارش، راه اندازی کرده است. بازدیدکنندگان قادر خواهند بود به راحتی اطلاعات طبقه بندی شده بر اساس صنعت و کاربرد برای هر ماده را در این سایت پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا