اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/Ashland دو ضد کف جدید برای رنگ های تزیینی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  Ashland اخیرا دو ضد کف جدید برای کنترل کف در رنگ های تزیینی معرفی کرده است. این دو ضد کف جدید با نام های تجاری Drewplus L-3200 و Drewplus L-3210 به بازار عرضه می شوند. این دو ضد کف جدید بر اساس فناوری امولسیونی تولید شده اند و برای کنترل کف های ریز در پوشش های پایه آب صنعتی و پوشش های تزیینی طراحی شده اند.

فناوری امولسیونی بر پایه پلی سیلوکسان های اصلاح شده با مواد آلی برای کنترل بهتر کف می باشد و فاقد مواد خطرناک (SVHC) می باشد. هر دو محصول دارای پایداری انبارداری عالی و کارایی طولانی مدت بوده و از نظر اقتصادی به صرفه می باشند. Drewplus L-3200 و Drewplus L-3210 ضد کف های امولسیونی با 20 درصد مواد فعال می باشند که برای استفاده در پوشش های پایه آب و overprint varnishes مناسب می باشند. این ضد کف ها به آسانی با ترکیبات فرمولاسیون مخلوط می شوند. این ضد کف ها بطور ویژه برای سامانه های پوششی با ویسکوزیته پایین که به روش flow coat ، غوطه وری ، curtain coating ، غلتک و قلم مو اعمال می شوند مناسب می باشند.

Drewplus L-3200 و Drewplus L-3210 تکمیل کننده ضد کف های next generation dissolution می باشند. این ضد کف ها شامل Drewplus L-3500 و Drewplus L-3510 می باشند. ضد کف های Drewplus L-3500 و Drewplus L-3510 دارای 100 درصد مواد فعال می باشند و برای استفاده در پوشش های پایه آب طراحی شده اند. Drewplus L-3500 بطور ویژه برای کنترل کف در پوشش های صنعتی (هم شفاف پوشه ها و هم پوشش های دارای رنگدانه) که بوسیله ایرلس ، اسپری هوا ، air mix یا HVLP اعمال می شوند مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا