اخبار

اختصاصی بسپار/ Arkema منومرهای زیستی خود را معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Arkema اعلام کرد که موفق به تولید منومر های اکریلیک زیستی شده است. این منومر ها به Arkema کمک می کند تا بتوانند رزین ها و افزودنی های اکریلیکی دارای تاییدیه زیستی جهت محدوده گسترده ای از کاربرد ها تولید کند. تولید این محصولات موقعیت Arkema را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد اکریلیکی زیستی در بازار های جهانی استحکام خواهد بخشید. تولید منومر های اکریلیک زیستی، افزودنی ها و رزین های اکریلیکی زیستی دارای تاییدیه International Sustainability and Carbon Certification PLUS (ISCC+) پیشرفت مهمی در جهت افزایش تولید محصولات تجدید پذیر و کاهش نشر دی اکسید کربن می باشد.

جایگزینی مواد اولیه فسیلی با مواد زیستی و مواد بازیافتی به مشتریان Arkema جهت رسیدن به اهداف زیست محیطی و کاهش نشر گاز های گلخانه ای کمک می کند. به گفته Herve Castres Saint Martin ، رئیس بخش منومر های اکریلیکی ، توسعه این مواد اکریلیکی زیستی مرحله مهمی در توسعه محصولات زیست سازگار می باشد. این محصولات جدید دارای عملکرد عالی و کیفیت بالا می باشند و بطور همزمان میزان نشر دی اکسید کربن را کاهش می دهند.

بعضی از محصولات زیستی شرکت Arkema عبارتند از: Rilsan ، Pebax ، Rnew و رزین های UV پز Sartomer Sarbio ، الکید های امولسیونی Synaqua و افزودنی های کنترل کننده رئولوژی Coapur و Crayvallac . به گفته Jenkins شرکت Arkema با توجه به توافق نامه پاریس همواره به دنبال توسعه محصولات زیست سازگار جدید می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا