اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/Arkema افزودنی های ویژه و اصلاح کننده های رئولوژی برای پوشش ها معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Arkema افزودنی های ویژه و اصلاح کننده های رئولوژی جدیدی برای مشتریانی که به دنبال حفظ محیط زیست می باشند معرفی کرد.

افزودنی های جدید زیستی بوده و نشر کربن را کاهش می دهند. این افزودنی ها به فرمول نویسان کمک می کنند تا بتوانند بهترین مواد را جها دستیابی به عملکرد خوب و حفظ محیط زیست انتخاب کنند. به گفته Karine Elie مدیر Arkema Rheology and Specialty Additives، شرکت Arkema دارای بیش از 50 سال سابقه در توسعه و تولید افزودنی های ویژه و عوامل اصلاح کننده رئولوژی می باشد.

این افزودنی ها شامل افزودنی های اصلاح کننده رئولوژی ، غلظت دهنده های سنتزی و دیسپرس کننده ها می باشند که با نام های تجاری Coapur ، Rheotech ، Viscoatex و Coadis عرضه می شوند. این افزودنی ها ، اصلاح کننده های رئولوژی آلی Crayvallac ، اصلاح کننده های سطح و همتراز کننده ها جهت کاربرد در پوشش های پرجامد و فاقد حلال را نیز شامل می شوند. این افزودنی ها تکمیل کننده رزین های دوستدار محیط زیست Arkema شامل رزین های پایه آب ، رزین های پوشش های پودری ، رزین های UV پز و سامانه های با جامد بالا می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا