اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/Ampacet و معرفی مستربچ بدون بو OdorClear

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر کمپانی Ampacet، از رهبران صنعت مستربچ دنیا، مستربچ های جاذب بو، که به منظور بهینه سازی مصرف مواد بازیافتی طراحی شده اند، را گسترش داده است.

معمولا پلاستیک های بازیافتی، به دلیل حضور آلودگی یا مواد باقیمانده ازجمله غذا، مواد شوینده، جوهرو چسب که در حین فرایند بازیافت تخریب شده اند، دارای بوی قوی می باشد. این بوهای نامطبوع می تواند میزان استفاده از پلاستیک های بازیافتی در محصولات پلاستیکی جدید را، به دلیل امکان تاثیرنامطلوب روی کیفیت برند و انتظارات مشتری، محدود کند.

مجموعه جدید این محصول، که اساسا به عنوان جاذب بو معرفی شده بود، شامل طیف وسیعی از مستربچ هاییست که بوی مواد بازیافتی را به حداقل رسانده و آن را داخل پلاستیک نگه می دارد، بنابراین می توان از مقادیر بیشتری از مواد بازیافتی در تولید بسته بندی استفاده نمود. مجموعه OdorClear، از راه حل های سنتی جاذب بوی معدنی عملکرد بهتری داشته و افزایش استفاده از رزین های بازیافتی با هدف رسیدن به اقتصاد چرخشی را ممکن می سازد. مستربچ های OdorClear برای استفاده در طیف وسیعی از بسپارها طراحی شده و می توان از آن ها در فرایندهای قالب گیری ترزیقی، دمشی، اکسترودر و صنعت فیلم استفاده نمود.

همچنین می توان محصول OdorClear کمپانی Ampacet را در ترکیب با سایر محصولات زیست پایدار این شرکت از جمله ThermProtect، BlueEdge و ReVive استفاده کرد تا بر مشکلات مربوط به تخریب حرارتی، رنگ نامناسب یا نایکنواختی محصول غلبه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا