اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ انجمن ماشین سازان ایتالیا Amaplast: انتظار افزایش تولید 11/5 درصدی برای سال 2021

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر گزارش پیش بینی سالانه تهیه شده در مرکز مطالعات آماری MECS-Amaplast، رشد دو رقمی در صنایع قالب سازی، تجهیزات و ماشین های فرایند لاستیک و پلاستیک را در سال 2021 در ایتالیا نشان می دهد. به گفته رییس Amaplast، بر اساس برآوردهای ما، در پایان سال 2021، تولید با دوران قبل از پاندمی تفاوت بسیار کمی داشته و ارزش آن در مقایسه با سال 2020، به رقم های تاثیرگذار 4/5 میالیارد یورو و 11/5 درصد رسیده است.
اولین محرکه این بازگشت در صنایع لاستیک و پلاستیک در ایتالیا بازار محلی بوده است، که پیش بینی می شود نزدیک به 15 امتیاز رشد با ارزش معادل 1/35 میلیارد یورو داشته باشد. بر اساس آخرین نظرسنجی اقتصادی برای نه ماهه نخست سال جاری، موج تقاضاها از مشتریان ایتالیایی عموما مربوط به ماشین آلات و خطوط کامل تولید بوده است.
علاوه بر این، صادرات نیز نقش مهمی داشته و انتظار می رود ارزشی مهادل 3 میلیارد یورو داشته که به این تراز تجاری کمک خواهد کرد. هشت کشور از ده کشور مقصد صادرات ایتالیا، که حدود 60 درصد کل صادرات این کشور را به خود اختصاص می دهند، رشد بالایی در تقاضا داشتند. درخواست ها در نه ماه اول سال، از مشتریان ایتالیایی و خارجی، جمع آوری شدهاست؛ این درخواست ها عموما در زمینه ماشین آلات بوده و ظرفیت تولید شش ماه آینده را پر کرده است.
به گفته Amaplast، جای تعجب نیست که در مورد کاربردها، بیشترین تقاضا در بخش های بسته بندی و پزشکی بوده، در حالی که بخش های خودرو و ساختمان دارای کمترین تقاضا بوده اند. بر اساس این گزارش، فاکتورهای زیادی که در طی سال گذشته مشکل دار شده اند – از قیمت مواد اولیه و مشکلات تولید قطعات گرفته تا افزایش هزینه های سوخت و حمل و نقل – همگی حل نشده باقی مانده و موجب نگرانی تولیدکنندگان می باشند.
اگرچه، Amaplast باور دارد که با بهبود قاطعانه ای که در سال 2021 گزارش شده است، انتظار عملکرد فراتر از دوره پیش از بحران منطقی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا