اخبار

اختصاصی بسپار/ Huntsman ظرفیت تولید کاتالیست ها و آمین های ویژه خود را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Huntsman اعلام کرد که بخش Performance Products قصد دارد واحد تولیدی خود در Petfurdo مجارستان را توسعه بدهد.

این امر به دلیل رشد تقاضا برای آمین های ویژه و کاتالیست های پلی اورتان ها انجام خواهد گرفت. در این پروژه میلیون ها دلار سرمایه گذاری انجام خواهد شد. پیش بینی می شود این پروژه در اواسط سال 2023 تکمیل گردد. پیش بینی می شود که کارخانه brownfield ظرفیت تولید Huntsman را افزایش داده و فناوری های جدیدی را برای صنایع پلی اورتان ، پوشش ها، صنایع فلزی و صنایع الکترونیک تامین نماید.

تقاضای جهانی برای محصولات JEFFCAT amine catalysts در سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. این آمین های ویژه برای کاربرد های مختلفی از جمله فوم صندلی اتومبیل ها و اسپری فوم جهت عایق سازی ساختمان ها استفاده می شود. محصولات نسل جدید و پیشرفته Huntsman به حفظ محیط زیست کمک می کنند و دارای بوی کم و نشر پایین ترکیبات فرار می باشند. به گفته Chuck Hirschنایب رئیس Huntsman Performance Products، این افزایش ظرفیت به منظور بهبود قابلیت ها و توسعه محصولات آمین های ویژه و کاتالیست های پلی اورتان انجام می شود.

با توجه به افزایش تقاضای مشتریان جهت محصولات دوستدار محیط زیست، این سرمایه گذاری موقعیت جهانی Huntsmanرا در بازار محصولات زیست سازگار استحکام خواهد بخشید. Huntsman برای انجام این پروژه مبلغ برای انجام این پروژه مبلغ 3.8 میلیون دلار نیز از دولت مجارستان دریافت کرده است. JEFFCAT نام تجاری ثبت شده متعلق به Huntsman Corporation می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا