اخبار

اختصاصی بسپار/ BASF خط تولید جدیدی برای اکریلیک های دیسپرسیونی افتتاح کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر BASF خط تولید جدیدی برای تولید اکریلیک های دیسپرسیونی در کارخانه Pasir Gudang مالزی افتتاح کرده است. با افتتاح این خط ظرفیت تولید اکریلیک های دیسپرسیونی در این کارخانه دو برابر خواهد شد.

در این کارخانه اکریلیک های دیسپرسیونی جهت مشتریان آسیا – اقیانوسیه و جهت کاربرد در پوشش ها ، صنایع ساختمانی ، چسب ها و صنایع بسته بندی تولید می گردد. خط جدید محصولات موجود را تکمیل می کند و اجازه می دهد تا BASF بتواند در این کارخانه دیسپرسیون های اکریلیک با نام های تجاری Acronal EDGE ، Acronal PLUS ، Joncryl و Acronal ECO را تولید کند. سامانه های BASF دوستدار محیط زیست می باشند و خط جدید دارای تجهیزات کندانسه کردن و بازیابی آب می باشد که مصرف آب تازه و تولید فاضلاب را کاهش می دهد.

کارخانه تولیدی Pasir Gudang در Johor Port Free Trade Zone قرار دارد که یک منطقه استراتژیک برای صادرات به مناطق دیگر می باشد. به گفته Peter van der Zwan مدیر بخش رزین ها و دیسپرسیون های BASF در منطقه ASEAN ، این افزایش تولید به تامین نیاز های در حال رشد مشتریان در مالزی ، سنگاپور و سایر کشور های ASEAN ، همچنین استرالیا و نیوزلند کمک خواهد کرد. اولین خط تولید دیسپرسیون های اکریلیکی در مالزی در سال 2015 توسط شرکت BASF در Pasir Gudang آغاز به کار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا