اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Axalta سامانه پایه آب جدیدی برای رنگ خودرویی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Axalta اعلام کرد که تولید سامانه پایه آب جدید Spies Hecker را برای مشتریان رنگ های خودرویی در بازار چین آغاز کرده است. این سامانه جدید پوشش خودرویی با استفاده از جدید ترین فناوری ها تولید می شود و دارای کیفیت بالای حرفه ای و عملکرد عالی می باشد. فناوری پایه آب جدید Spies Hecker Waterborne sealer ، Sanding surface و epoxy primer با شفاف پوشه ها و رنگ های پایه (basecoat) موجود یک سامانه کامل را ایجاد می کند. این سامانه برای برآورده کردن نیاز های کارگاههای نقاشی خودرو طراحی شده است. این سامانه دارای خشک شدن سریع، ظاهر زیبا، دقت رنگی بالا و دوام عالی می باشد.

مهمتر از همه اینکه این سامانه با محیط زیست سازگار می باشد و در این سامانه پایه آب میزان ترکیبات آلی فرار (VOC) نسبت به سامانه های پایه حلال بسیار کمتر می باشد. Spies Hecker Waterborne Full System با جدید ترین استاندارد ملی چین GB24409-2020 مطابقت دارد. Spies Hecker Waterborne Full System در مراسم افتتاح Southern Refinish Training Centre (RTC) در Guangzhou رونمایی و به مشتریان معرفی شد.

در این مراسم John Fei مدیر Axalta refinish china گفت: شرکت Axalta برای مدت سه دهه است که بطور پیوسته در بازار چین سرمایه گذاری می کند. این شرکت تاسیساتی مثل RTC در چین بنا کرده و جدید ترین پیشرفت ها و محصولات زیست سازگار را به مشتریان خود در چین ارائه می کند. با توجه به قوانین جدید زیست محیطی تقاضا برای پوشش های پایه آب در حال افزایش است و ارائه این محصول جدید می تواند این نیاز در حال رشد مشتریان را تامین کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا