اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/به تور مجازی ENGEL بپیوندید و آینده صنعت قالب گیری تزریقی را ببینید

گرو ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر ENGEL در حال تبدیل یک رویداد داخلی به پلتفرم مجازی برای مشتریانش از طریق برگزاری یک سمپوزیوم سه روزه در تایخ 22 تا 24 ژوئن می باشد. این رویداد با تمرکز بر قالب گیری تزریقی، به منظور نمایش و برگزاری تور از کارخانه به صورت مجازی برگزار می شود.
“اشتیاق واقعی، نوآوری حقیقی، تجربه مجازی” شعاری است که ENGEL، این تولیدکننده ماشین آلات تزریق و تامین کننده سیستم های مربوطه، با آن مشتریانش را به این سمپوزیوم زنده دعوت می کند. برای اولین بار، نمایشگاه داخلی و سنتی ENGEL به صورت مجازی برگزار می شود که مشتریان و شرکا از سراسر دنیا را قادر می سازد تا در آن شرکت کنند. به پیش بینی ENGEL چندین هزار مهمان در این رویداد شرکت خواهند کرد.
در این سمپوزیوم سه روزه ENGEL به بررسی چالش های فعلی و آینده قالب گیری تزریقی می پردازد. سرخط موضوعات شامل موارد زیر می باشد:
– چگونه امکان دیجیتالی شدن به یک فرصت تبدیل می شود؟
– کدام فناوری های نوآورنه پتانسیل ایجاد رقابت بیشتر را دارند؟
– تولیدکنندگان چگونه می توانند خود را با زیست پایداری و در عین حال کارایی اقتصادی وفق دهند؟
این رویداد شامل ارائه های کلیدی و گفتگوهای اقتصادی توسط متخصصان ENGEL و سایر شرکت ها، همگی به صورت زنده و به همراه بخش پرسش و پاسخ، خواهد بود. نمایشگاه مجازی 25 دستگاه را به نمایش خواهد گذاشت و شامل یک تور مجازی از کارخانه و تجهیزات ENGEL در اتریش خواهد بود. تیم های فروش بین المللی، خدمات مشتریان و تحقیق و توسعه شرکت نیز در تک تک جلسات حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا