اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/یک تولیدکننده نوشیدنی دیگر به تولید بطری های حاوی صد در صد rPET روی آورد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر غول نوشیدنی های غیر الکلی Britvic – به عنوان بخشی از تعهدش به تولید همه بطری های ساخت بریتانیا از 100% rPET تا سال 2022 – برای تولید بطری های پلاستیکی برخی از محصولات کلیدی خود، از بسپار نو به ماده بازیافتی تغییر جهت داده است.
به گفته این گروه، این حرکت به دلیل سرمایه گذاری 8/5 میلیون یورویی در کارخانه بسته بندی بریتانیایی Esterform Packaging در سال 2019 و به منظور حمایت از تولید محلی rPET در بریتانیا،ممکن شده است. این شرکت در اعلامیه ای گفت، ما امروز شاهد مزایای این سرمایه گذاری هستیم. به همین تازگی سه برند هلدینگ ما بطری های 500 میلی لیتری خود را از 100% rPET تولید شده در Esterform می سازند. به گفته Britvic با ورود این سه برند به جنبش rPET، سالانه از مصرف 1354 تن ماده نو جلوگیری می شود. این عدد علاوه بر صرفه جویی 1900 تنی توسط برندهای Ballygowan Mineral Water و Fruit Shoot Hydro، که پیش از این صورت گرفته بود، می باشد.
این سرمایه گذاری در Esterform در پی ارزیابی Britvic صورت گرفت که معتقد بود زیرساخت های بریتانیا به اندازه کافی برای رسیدن به اهداف این شرکت در تولید بسته بندی 100% rPET تا سال 2022 کافی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا