اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ گیاهان مصنوعی ساخته شده از پلاستیک های زیست پایه

گروه ترجمه وتولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Vistafolia، نامی شناخته شده در آفرینش و تامین دیوارهای سبز مصنوعی واقعی نما، با همکاری دانشگاه Surrey شروع به آفرینش استفاده از بسپاری جدید با منشا تجدیدپذیر و در عین حال ایمن و استاندارد برای تولید گیاهان مصنوعی کرده است.
هم اکنون پنل های دیوار سبز طبیعت گرا به منظور تداعی مستقیم بافت و حرکت دیوارهای زنده، با طراحی سفارشی به منظور تامین خصوصیات ویژه مناسب با فضا و مکان، با استفاده از ظاهر، ابعاد و رنگ مورد نظر تولید می شوند. همچنین فرمولاسیون جدید افزودنی تاخیرانداز شعله فعلی را با نسخه دوستدار طبیعت جایگزین کرده، و در عین حفظ خواص و استاداردهای بالای تاخیر اندازی شعله و پایداری UV، خصوصیات غیر سمی بودن و بازیافت پذیری محصول را نیز ارتقا می دهد.
محصول فعلی Vistafolia، مصرف 189 لیتر آب در سال (در متر مکعب دیوار سبز در مقایسه با گیاه زنده) را حذف کرده؛ و همچنین به خاطرنیاز کم به نگهداری، مصرف کود و آفت کش را نیز به صفر می رساند. ویژگی های این محصول جدید کاملا در راستای تعهد Vistafolia به آینده زیست پایدار با ریست بسپارها می باشد. برای تهیه زیست بسپارها یا بسپارهای زیست پایه از سلولهای موجود زنده، از جمله زیست توده ها، ضایعات غذا یا روغن پخت و پز استفاده شده و محصول تولید شده در مقایسه با رزین های نفت-پایه، هیچ ردپای کربنی نخواهند داشت.
ویژگی های زیست پایدار مطرح شده برای پلی اتیلن زیست پایه جدید شامل موارد زیر است:
• با استفاده از فرمولاسیون جدید زیست بسپار، 70 تن پلاستیک نفت پایه کمتر توسط Vistafolia مصرف خواهد شد.
• تولید محصولات Vistfolia با مواد پلی اتیلن زیستی کاملا عاری ازکربن خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا