اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ گفت و گوی بسپار با سعید سواحلی مقدم، موسس و مدیرعامل ایده صنعت آتبین: رونمایی از سری جدید کامپاندرها در ایران پلاست

بسپار/ایران پلیمر #ایران_پلاست سعید سواحلی مقدم، در گفت و گو با خبرنگار ایران پلیمر گفت: ما هر ساله در نمایشگاه ایران پلاست شرکت می کنیم و تکنولوژی های روز دنیا را که  در خصوص ماشین آلات و خطوط تولید صنعت پلاستیک هست، معرفی می کنیم. امسال نیز با رونمایی از سری جدید کامپاندرهای کمپانی یوزان با تکنولوژی نوین در سیستم هیتر و سیستم کنترل پنل به نمایشگاه خواهیم آمد و معرفی ای را در این خصوص خواهیم داشت.

 

بسپار_ آینده فناوری در بخشی از صنعت پلیمر که شما در آن فعال هستید، چیست؟

سواحلی مقدم: نسل چهارم صنعتی، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و پرینتر های سه بعدی ترند دنیای آینده فناوری و به خصوص صنعت ماشین سازی است. ردپای این روند را در کشورهای آسیایی مانند چین نیز می توان مشاهده کرد. این موضوع اینطور به نظر می رسد که ما با حداقل نیرو و مصرف بهینه بتوانیم تعداد زیادی از ماشین آلات و خطوط را کنترل و خیلی هوشمندانه بر کلیه فرایند های تولید، مصارف انرژی و فرمولاسیون ها نظارت کنیم.

بسپار_ نقش نمایشگاه های تخصصی را در توسعه بازارهای خود چه قدر می دانید؟ ایران پلاست چه نقشی دارد؟

سواحلی مقدم: نمایشگاه تخصصی یکی از مهم ترین ابزار های بازاریابی، معرفی، تعامل با مشتریان در هر صنعتی ست به خصوص وقتی که صحبت از ماشین آلات صنعتی خطوط تولیدی به میان می آید نقش اهمیت نمایشگاه ها پررنگ تر می شود. هر ساله شاهد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و حضور پررنگی شرکت ها در آن هستیم. اما مشکلاتی در برگزاری این نمایشگاه وجود دارد مثل تغییرات تاریخ. امسال هم با توجه به اینکه نمایشگاه k2022  آلمان برگزار می شود اکثر شرکت های بین المللی تمرکز خود را بر روی آن نمایشگاه می گذارند اما با این وجود نمایشگاه ایران پلاست همچنان برگزار می شود. در روز های انتهای شهریور تعطیلاتی را داریم که ممکن است باعث کمرنگ شدن بازدید از غرفه ها و نمایشگاه  بشود.

اگر برنامه ریزی های دقیقی صورت بگیرد و برگزار  کننده این نمایشگاه جریان را به صورت برد- برد پایه ریزی کند، این نمایشگاه پتانسیل بسیار بالایی در منطقه دارد. سالهایی که نمایشگاه ایران پلاست با برنامه ریزی بهتر برگزار می شود و کشور های خارجی حضور پیدا می کنند و تاریخ آن از قبل مشخص است مانند سالهای 96_95، باعث بازدید بهتری حتی در برابر نمایشگاه های منطقه ای بود.

بسپارچه پیشنهادی برای ایران پلاست فعلی و ایران پلاست های آتی دارید؟

سواحلی مقدم: موضوع اصلی تعیین و تثبیت تاریخ نمایشگاه از یک سال قبل است و پس از آن فراهم کردن تسهیلات برای حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه به صورت غرفه گذار و امکان پرداخت های ارزی. اگر تبلیغات خوبی از پس آن اتفاق بیوفتد و بازدیدکنندگان این نمایشگاه افزایش پیدا می کند. ساعت برگزاری را هم اگر تغییر دهند می توان توقع رشد بیشتری را از این نمایشگاه داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا