اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ گفت و گوی بسپار با فراز رسا، عضو هیات مدیره کربی پلیمر: رونمایی از مستربچ های رنگی جدید PET در ایران پلاست

بسپار/ایران پلیمر فراز رسا عضو هیات مدیره شرکت کربی پلیمر است. خبرنگار بسپار در آستانه نمایشگاه ایران پلاست (30 شهریور تا دوم مهرماه) با او در خصوص این نمایشگاه، گفت و گویی داشت که می خوانید:

رسا: شرکت کربی پلیمر بالغ بر 30 سال است که درحال تولید مستربچ های رنگی، مستربچ های سفید و مشکی، افزودنی ها و کامپاندهای کربنات کلسیم است.

ما هرساله تقریبا در تمامی نمایشگاه های مرتبط با صنعت پلیمر  شرکت می کنیم  و در این ایران پلاست هم ما مجموعه جدید رنگ های PET را رونمایی و سپس به بازار عرضه خواهیم کرد.

بسپار_ آینده فناوری در بخشی از صنعت پلیمر که شما در آن فعال هستید، چیست؟

رسا: در صنعت پلیمر علاوه بر دستگاه و ماشین آلات موجود و بروز، هر روزه شرکت ها به سمت دانش بنیان شدن پیش می روند که این موضوع شرکت را از یک تولید کننده صرف خارج می کند و می تواند خدمات موجود در مجموعه را به خدمات فنی مهندسی تبدیل کند. به طوری که محصولی تهیه و تولید کند و سپس خواص اختصاصی برای مشتری خاص داشته باشد، مثل کامپاندهای تخصصی.

بسپار_ نقش نمایشگاه های تخصصی را در توسعه بازارهای خود چه قدر می دانید؟ ایران پلاست چه نقشی دارد؟

رسا: نمایشگاه ها راه خوبی برای ارتباط با مشتریان هستند که بتوانیم برنامه ها و مشکلات موجود را با هم در میان بگذاریم و قطعا نمایشگاه ها در توسعه بازار ها تاثیر گذارند اما متاسفانه مشکلاتی در برگزاری نمایشگاه ها در حال رخ دادن است. سال گذشته نمایشگاه در زمان نامناسبی که نزدیک نوروز بود برگزار شد و امکان بازخورد بیشتر از شرکت ها گرفته شد. امسال هم با توجه به هفته ابتدایی مهر و تعطیلات موجود از لحاظ زمانی خیلی برنامه خوبی چیده نشده است .

بسپار_ چه پیشنهادی برای ایران پلاست فعلی و ایران پلاست های آتی دارید؟

رسا: اولین بپیشنهاد بنده برای ایران پلاست این است که از لحاظ زمان بندی برنامه دقیقه پی ریزی بشود و صرفا برگزاری آن ملاک نباشد  و پیشنهاد بعدی این است که از لحاظ جانمایی ها و بحث گرفتن غرفه کمی شفاف تر و دقیق تر این کار صورت گیرد و شرکت ها هر ساله با هزینه های زیاد دچار مشکل نشوند. در آخر به نظر بنده اگر برگزاری این نمایشگاه هر دوسال یکبار اتفاق بیفتد بازخورد بهتری در پیش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا