اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ گفت و گوی ایران پلیمر با ناصر نجاریان کرمانی، مدیر عامل شرکت ویراتک برتر پارس: با مشارکت دو شرکت دیگر، یک خط کامل تولید ظروف IML را در ایران پلاست به نمایش می گذاریم

بسپار/ایران پلیمر شرکت ویراتک برتر پارس با سابقه 20 ساله در صنعت تزریق پلاستیک یکی از تامین کنندگان ماشین آلات و تجهیزات جانبی خطوط تولید از جمله ظورف جداره نازک است.

ایران پلیمر- در نمایشگاه ایران پلاست با معرفی چه محصولی حضور خواهید داشت و چه برنامه هایی دارید؟

نجاریان: ربات و سیستم IML و تجهیزات IML و قالب های جداره نازک از محصولات ویراتک برای عرضه در نمایشگاه ایران پلاست خواهد بود. تلاش ما در این سالها بومی سازی و ارائه تجهیزات در بالاترین کیفیت در طراحی، انتخاب مواد و ساخت بوده است.

همچنین با همکاری شرکت های پارسیان و آتروتک یک خط کامل در حال کار تولید ظروف IML در غرفه ویراتک به نمایش خواهیم گذاشت.

بسپار- آینده فناوری در بخشی از صنعت پلیمر که شما در آن فعال هستید، چیست؟

نجاریان: علم و تکنولوژی به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های تمدن بشری، محصول تلاش فکری و دسته جمعی بشریت بوده و همه انسانها در تولید و انباشت آن به نوعی نقش ایفا نموده اند.

با فناوری های جدیدی که در این حوزه به آن دست پیدا کرده ایم،  امید است بتوانیم به عنوان قطب عرضه صفر تا صد خدمات و تجهیزات صنعت IML و تزریق پلاستیک در کشور عمل کنیم.

بسپار- نقش نمایشگاه های تخصصی را در توسعه بازارهای خود چه قدر می دانید؟ ایران پلاست چه نقشی دارد؟

نجاریان: توسعه و گسترش تکنیک و فناوری مستلزم مشارکت و فعالیت جمعی همه انسانها در چارچوب تعامل، تفاهم و تبادل آرا و نظرات و تجربیات سازنده است.

امسال اولین دوره حضور ویراتک در نمایشگاه پلاستیک داخل ایران می باشد.

آذر ماه سال 1400 در نمایشگاه ترکیه حضور داشتیم که فناوری های خوبی ارائه شد و همکاری های ارزشمندی با مشتریان ترک شکل گرفت.

امید است در ایران پلاست امسال هم به تعاملات ارزشمند، شناخته تر شدن در این صنعت و دیگر اهدافی که برای حضور در این نمایشگاه داریم نیز دست پیدا کنیم.

بسپار- چه پیشنهادی برای ایران پلاست فعلی و ایران پلاست های آتی دارید؟

نجاریان: تاریخ برگزاری نمایشگاه برای امسال با توجه به تعطیلاتی که پیش رو داریم، زیاد مناسب نبود، که البته گویا برای سالهای آتی تاریخ برگزاری در نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد که بازه زمانی مناسب تری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا