اخبار

اختصاصی بسپار/ گسترش خط آمیزه سازی Lanxess برای پلاستیک های high-tech

بسپار / ایران پلیمر کمپانی Lanxess شبکه تولید خود در چین را گسترش می دهد. این شرکت دومین خط آمیزه سازی خود برای تولید پلاستیک های high-tech با نام های تجاری Derethan و Pocan را در سایت تولید چانگژو راه اندازی خواهد کرد.
این سرمایه گذاری مهم با ارزش حدود 30 میلیون یورو باعث افزایش تولید 30 هزار تن مکعب در سال در سایت چاگژو خواهد شد. مجموعه تجهیزات جدید و قبلی موجود در سایت های چانگژو و ووگژی، ظرفیت کل تولید این کمپانی در چین را به 110 تن مکعب در سال افزایش خواهد داد.بر طبق برنامه خط تولید جدید در سه ماهه اول سال 2023 تولید خود را شروع خواهد کرد.
به گفته یکی از اعضای هیات مدیره Lanxess، این گسترش به دلیل افزایش تقاضای زیاد از جانب صنعت اتوموبیل چین می باشد. با رونق تحرک الکترونیکی (e-mobility)، نیازمندی های جدید برای کاربردهای سک وزن ایجاد شده و به طور پیوسته سهم اجزای الکترونیکی در خودرو ها در حال افزایش می باشد.
کمپانی Lanxess به تحرک الکترونیکی به عنوان یک کاربرد بسیار بزرگ برای آمیزه PA6 و PA66 با نام تجاری Durethan، آمیزه های PBT با نام تجاری Pocan، و چندسازه های تقویت شده با لیف با نام تجاری Tepex، می نگرد. این شرکت در حال حاضر محصولات زیادی که قادر به برآورد استانداردها و نرم های چالش برانگیز در صنعت الکتریکی. الکترونیکی، از جمله تاخیراندازی شعله، حواص الکتریکی و رفتارهای زیست محیطی، را به دنیا ارائه کرده است.
آنیزه های Derethan و Pocan به عملکرد پلاستیک ها کمک کرده و اجازه ساخت اجزایی که قادر به جایگزینی قطعات فلزی موتور اتوموبیل را می دهد، و از این طریق به کاهش وزن، مصرف انرژی و نیز کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند. این مواد نوآورانه در موتور، ساختار در، تقویت بدنه پدال ها قابل استفاده هستند و بسته به محل استفاده، میتوان تا 50% از وزن کل را کاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا