اخبار

اختصاصی بسپار/ گزارشی از صنعت بسته بندی آلمان: افزایش 14 درصدی در طی 20 سال

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بر اساس یک مطالعه که توسط موسسه تحقیقات بازار آلمان، GVM، انجام شده، بین سال های 1991 تا 2020 مصرف خانگی بسته بندی در آلمان حدود 14% افزایش داشته؛ افزایشی که دلیل اصلی آن تقاضای زیاد مصرف کننده نهایی است.

در آخرین مطالعه ای که بر روی پیشرفت رفتار مصرف کننده، حجم و کارایی مواد بسته بندی ها صورت گرفته، اگر مصرف کنندگان در سال 2020 و 1991 به یک میزان از محصولات مورد نیازشان، که در آن سال ها دارای بسته بندی بود، می خریدند، امروز می بایست مصرف بسته بندی 1/7 میلیون تن کمتر از آن زمان می بود.

علاوه بر افزایش تعداد محصولات مصرفی، تغییرات ساختاری و عوامل اجتماعی-جمعیتی نیز باعث افزایش تقاضا برای مواد بسته بندی شده است. جنبه هایی از جمله افزایش خانوارهای کوچک و تقاضای بیشتر برای محصولات در بسته بندی های کوچک تر، در افزایش مصرف بسته بندی – تا حدود 0/9 میلیون تن – نقش داشته اند.

بر اساس مطالعه GVM، این افزایش مصرف با سبک تر شدن بسته بندی ها در طی این سال ها تعدیل شده است. اگر مواد اولیه بسته بندی بهینه نمی شدند، افزایش مصرف تا سال 2020، حدود 1/6 میلیون تن دیگر نیز بیشتر می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا