اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ کاسیو از اولین ساعت ساخته شده از پلاستیک زیست ماده خود رونمایی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Casio Computer Co. Ltd. آخرین محصول افزوده شده به خط PRO TREK ساعت های فضای باز خود را معرفی کرد. سری جدید PRW-61 اولین ساعت های کاسیو، ساخته شده از پلاستیک های زیست ماده به دست آمده از منابع ارگانیک تجدیدپذیر، است.
در سری PRW-61، در ساخت بدنه، بند و بدنه پشتی از پلاستیک زیست ماده استفاده شده است. پلاستیک های زیست ماده دوستدار محیط زیست با استفاده از موادی که از دانه های کرچک، ذرت و سایر مواد به دست می آیند، تولید می شوند.

از آن جایی که این سری مخصوص فضای باز است، در طراحی آن از حسگرهای سه گانه (قطب نمای دیجیتال، فشارسنج/ارتفاع سنج و دماسنج)، و همچنین گیرنده 6 موج امواج رادیویی مجهز است؛ و به منظور تامین برق پایدار برای این عملکردها و سایر ویژگی ها، از فناوری Tough Solar بهره می برد.
طراحی این ساعت ها به منظور خوانایی مطلوب، دارای نشانگرهای نواری ضخیم برای زمان، جهت و سایر شاخص ها در یک نگاه بوده، و همچنین شکاف هایی در بالا و پایین صفحه قرار دارد که مانند راهنمایی برای خوانش سریع جهت قطب نما عمل می کند.

علاوه بر این کمپانی کاسیو، به عنوان بخشی از اهداف توسعه زیست پایدار خود، به دنبال ابتکارات دوستدار محیط زیست، از جمله تغییر از پلاستیک به کاغذ بازیافتی در بسته بندی PRW-61، است. همچنین کمپانی کاسیو تلاش دارد تا از طریق گسترش استفاده از مواد زیست پایدار در طراحی سایر مدل های ساعت، در پیش برد اقتصاد چرخشی مشارکت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا