اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار مواد رنگزا و رنگدانه ها تا سال 2028

بسپار / ایران پلیمر بر اساس گزارش منتشر شده توسط Grand View Research, Inc پیش بینی می شود بازار جهانی مواد رنگزا و رنگدانه ها تا سال 2028 به حدود 51.7 میلیارد دلار برسد.

افزایش تقاضا از صنایع نساجی و رنگ ها و پوشش ها موجب افزایش مصرف مواد رنگزا و رنگدانه ها شده است. انتظار می رود تقاضا برای این محصولات در منطقه آسیا – اقیانوسیه دارای بیشترین رشد باشد.

رشد صنایع ساختمانی، صنعتی شدن و شهری شدن و افزایش تقاضا برای مواد مصرفی در این منطقه از عوامل رشد سریع بازار رنگدانه ها می باشد. در منطقه آسیا – اقیانوسیه صنایع مصرف کننده مواد رنگزا و رنگدانه ها شامل نساجی، کاغذ، رنگ ها و پوشش ها، ساختمانی و جوهر های چاپ با سرعت قابل توجهی در حال رشد می باشند. در دوره زمانی مذکور مواد رنگزا بازار بیشتری خواهند داشت. رنگ ها و پوشش ها پر مصرف ترین بخش در مصرف رنگدانه ها می باشند. افزایش تقاضا در کاربرد های مختلف مثل خودرویی و دریایی یکی از عوامل افزایش مصرف رنگ ها و پوشش ها و در نتیجه مصرف رنگدانه ها می باشد. صنایع نساجی در سال 2020 با سهم 62 درصدی از بازار مواد رنگزا بزرگترین صنایع مصرف کننده مواد رنگزا بوده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا