اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار رنگ های دافع پشه تا سال 2030

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بازار جهانی رنگ های دافع پشه در سال 2020 حدود 283.7 میلیون دلار بوده است و پیش بینی می شود این میزان در سال 2030 به 544.7 میلیون دلار برسد. افزایش شیوع بیماری های ناشی از پشه ها در کشور های مختلف و افزایش آگاهی مردم در مورد آثار خطرناک شیوع بیماری های ناشی از پشه ، دو عاملی هستند که باعث رشد بازار رنگ های دافع پشه شده اند.

توسعه فناوری های جدید و آگاهی مردم در مورد مزایای رنگ های دافع پشه ( از نظر سلامتی و بهداشت) باعث رشد بازار رنگ های دافع پشه خواهد شد. توسعه سریع بخش های ساختمانی در کشور های در حال توسعه منجر به افزایش تقاضا برای ساختمان های تجاری و مسکونی شده است. افزایش تقاضا در بازار ساختمان ها باعث افزایش تقاضا جهت رنگ های دافع پشه در دوره زمانی پیش بینی شده خواهد شد. استفاده از رنگ های متداول دافع پشه جان بسیاری از انسان ها را در برابر بیماری های ناشی از پشه نجات داده است اما مواد شیمیایی مورد استفاده در این رنگ ها باعث خطراتی برای سلامت می شوند.

از جمله می توانند باعث سرطان، نقص های مادرزادی، سر درد و مشکلاتی در حاملگی شوند. وجود محصولات تقلبی در بازار و عدم نظارت دولت ها موجب تشویق تولید کنندگان کوچک و متوسط برای تولید رنگ های دافع پشه حاوی مواد شیمیایی خطرناک شده است. استفاده از مواد طبیعی در رنگ های دافع پشه می تواند منجر به توسعه رنگ های دافع پشه بدون خطر شود. منطقه LAMEA بزرگترین سهم را در بازار رنگ های ضد پشه به خود اختصاص داده است و پس از آن منطقه آسیا – اقیانوسیه قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا