اخبار

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار رزین های اپوکسی زیستی تا سال 2031

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر بر اساس گزارشی که Research Transparency Market اخیرا منتشر کرده است بازار جهانی رزین های اپوکسی زیستی تا سال 2031 به حدود 8.6 میلیارد دلار خواهد رسید. عوامل مختلفی بر روی بازار جهانی رزین اپوکسی زیستی تاثیر می گذارند از جمله افزایش کاربرد رزین اپوکسی زیستی در کاربرد های مختلف مثل رنگ ها و پوشش ها، چسب ها، کامپوزیت ها، لمینیت ها و سایر موارد.

توسعه بخش ساختمانی می تواند منجر به افزایش مصرف رزین های اپوکسی زیستی شود. انتظار می رود افزایش تقاضا و استفاده از رزین اپوکسی زیستی در ساختمان های مسکونی عامل محرک بازار جهانی رزین های اپوکسی زیستی باشد. افزایش تقاضا جهت رنگ ها و پوشش ها و چسب ها نیز عامل محرک دیگر در بازار رزین های اپوکسی زیستی می باشند. رزین های اپوکسی زیستی از منابع گیاهی تولید می شوند. رزین های اپوکسی زیستی مزایای زیادی دارند. این رزین ها مواد سمی کمتری تولید می کنند. همچنین میزان نشر گاز های گلخانه ای را کاهش می دهند. عملکرد خوب نسبت به رزین های پایه نفتی، VOC پایین، بوی کم، استحکام بالا و مقاومت UV خوب از مزایای رزین های اپوکسی زیستی می باشد. پیش بینی می شود صنایع ساختمانی در دوره زمانی مذکور به میزان قابل توجهی توسعه پیدا کنند.

بنابراین تقاضا برای رنگ ها و پوشش ها افزایش می یابد که این منجر به افزایش تقاضا برای رزین های اپوکسی زیستی می گردد. سازندگان بر روی رنگ ها و پوشش ها، چسب ها و بخش لمینیت تمرکز دارند. اروپا یکی از اصلی ترین بازار ها برای رزین های اپوکسی زیستی می باشد. کشور آلمان یکی از اصلی ترین کشور های اروپایی در بازار رزین های اپوکسی زیستی می باشد. تقاضا برای رزین های اپوکسی زیستی در کشور چین نیز به میزان قابل توجهی در حال افزایش می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا