اخبارمقالات

اختصاصی بسپار/ پنج واقعیت در رابطه با بازار پوشش های آب پایه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر فرمول های آب پایه از پر طرفدار ترین پوشش ها در صنعت پوشش هستند. موقعیت آن در بازار فعلی چگونه است؟ ما پنج حقیقت را جمع آوری کرده ایم.

پوشش های آب پایه به عنوان جایگزینی برای پوشش های حلال پایه که حاوی مقادیر زیادی از ترکیبات آلی فرار بودند، کمتر دوستدار محیط زیست بودند و مشکلات سلامتی زیادی را ایجاد می کردند، توسعه پیدا کردند. به بیان دیگر، پوشش های آب پایه که به طریق فناوری سبز تولید می شوند بیش تر دوستدار محیط زیست بوده، و از سوی مقررات ایمنی که توسط REACH و سایر سازمان های دولتی پیشنهاد شده است، پیروی می کند.
اندازه و ابعاد بازار جهانی پوشش های آب پایه در سال 2017 حدود 62.4 میلیارد یورو بود و پیش بینی می شود که تا سال 2022 به رقم 82.7 میلیارد یورو برسد.

مترجم: مهندس فهیمه رفیعی کارشناس ارشد مهندسی رنگ، پژوهشگاه رنگ

 

(ادامه دارد …)

متن کامل این مقاله را در شماره 227 دوماهنامه پوشرنگ از گروه مجلات بسپار که در پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ منتشر شده است می خوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه  و  فیدیبو  قابل دسترسی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا