اخبار

اختصاصی بسپار/ پرده برداری از خط اکستروژن 9 لایه BANDERA برای تولید محصولات نوآورانه در نمایشگاه K

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی BANDERA، از رهبران جهانی در طراحی و بسته بندی خطوط اکستروژن مواد پلاستیکی برای تولید محصولات بسته بندی صنعتی و مصرفی، در نمایشگاه K2022 شرکت کرده تا از فرصت دیدار فیزیکی با ذینفعان این صنعت برخوردار شود. نقطه اتکای نمایشگاهی این کمپانی، خط ابتکاری 9 لایه “Barier FleX Nine” برای تولید فیلم های سدگر خواهد بود.

این کارخانه به صور کاملا عملیاتی، مستقیما در محل نصب خواهد شد و محصولات متنوع و نوآورانه ای با آن تولید خواهد شد که همگی در یک سری برنامه های نمایشی، به متخصصان صنعت ارائه خواهند شد. برای کمپانی BANDERA، این چالش که توسط رویداد مهم K2022 فراهم شده، فرصت دیگری برای افزودن ارزش به مانیفست کیفیتی این شرکت بوده که حول سه نکته کلیدی توسعه یافته است.

نوآوری
یک ماتریس واقعی کارآفرینی و صنعتی: دیروز یک هدف، و امروز یک واقعیت ملموس. دپارتمان تحقیق و توسعه و آزمایشگاه های داخلی در مباحثات صنعت 4 شرکت خواهند کرد تا پاسخ هایی برای حل مشکلاتی، که خارج از درخواست های تجاری بازار و مقررات است، پیدا کنند.

قابلیت اطمینان
پژوهش و نوآوری مفاهیمی انتزاعی بدون هر گونه صلبیت باقی خواهند ماند، که نه تنها از لحاظ داده های اقتصادی، بلکه توسط پارامترهای تاییدی خاص از جمله تداوم بازار، اعتبار محصول، کارایی خدمات و سفارشی سازی قابل اندازه گیری خواهند ماند.

زیست پایداری
موضوعی ضروری که باعث ایجاد مسیری با راه حل های مستمر در راستای اقتصاد چرخشی، از بازیافت تا استفاده مجدد، به همراه مجموعه ای از انتخاب های شرکتی ملموس و دارای تاییدیه شده است: از طراحی پروژه تا مهندسی، تحلیل مفاهیم جدید و پاسخ ها از لحاظ مدیریت محصول نهایی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا