اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ همکاری در ساخت یکی از سریع ترین ماشین های تزریق پلاستیک ENGEL

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر اخیرا AEROPLAS بر روی یک دستگاه قالب گیری تزریقی e-speed، از سریع ترین مدل های ENGEL، سرمایه گذاری کرده که برای این کمپانی زمان چرخه کوتاه، کارایی بالاتر و تمیزی عالی را به ارمغان می آورد. همه اجزای این سیستم سختگیرانه ترین نیازمندی ها را تامین کرده و بنابراین بسیار مناسب صنعت بسته بندی است.
کمپانی ENGEL بریتانیا به AEROPLAS برای پیاده سازی سیستم کنترل وزن IQ، یک ویژگی اختیاری برای اطمینان از پایداری فرایند در هر تزریق، کاهش نرخ ضایعات، راه اندازی سریع تر ماشین پس از توقف و کیفیت بالای مطمئن می باشد. همچنین این ویژگی کارایی انرژی را تقویت می کند. این فناوری، فرایند را از شرایط محیطی، که غیر قابل کنترل هستند، مستقل می کند؛ این عامل مهمی در نوسانات ویسکوزیته مواد اولیه و تغییرات در شرایط محیطی – که قادر است کیفیت قطعات را به طرز چشمگیری کاهش دهد – است.
یکی از مدیران AEROPLAS در این باره می گوید: افزایش تقاضا برای محصولات باغبانی ما، خرید یک دستگاه قالب‌گیری تزریقی جدید با این ویژگی را ضروری کرد تا اطمینان حاصل شود که ما می‌توانیم تمام سفارش‌های خود را در بازه‌های زمانی مورد نیاز انجام دهیم. ENGEL UK توانست دستگاه قابل اعتمادی را پیشنهاد کند که قادر به دستیابی به چرخه زمانی سریع و خدمات پس از فروش پشتیبانی کند. با پشتیبانی ENGEL، ما مشتاقانه منتظر بررسی کنترل وزن IQ و مزایای بالقوه ای هستیم که این فناوری می تواند در فرآیند قالب گیری برای ما به ارمغان بیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا