اخبار

اختصاصی بسپار/ مهدی بدلی مدیرعامل نکوساز پلیمر صنعت آریا: به امید اینکه روزی ایران پلاست، بین المللی برگزار شود

بسپار/ایران پلیمر مهدی بدلی، مدیرعامل شرکت نکوساز پلیمر صنعت آریا در نمایشگاه ایران پلاست به خبرنگار این گروه رسانه ای گفت: ما همانطور که می دانید، نماینده انحصاری شرکت Jwell هستیم و با مشارکت این شرکت در نمایشگاه حاضر شده ایم. البته نمایندگی چندین شرکت اروپایی را هم همچون ایکما، سن جورجیا ایتالیا، کولین آلمان، سی‌تی سیتمز ایتالیا و ایکون اتریش در اختیار داریم.

نمایشگاه برعکس چیزی که فکر می‌کردم به دلیل اینکه با نمایشگاه قبلی فقط ۸ ماه فاصله داشت، ولی استقبال خیلی خوب بود. مخصوصا روزهای پنج‌شنبه و جمعه بسیار عالی بود.

البته فکر می کنم می توانست بهتر باشد و فیلترینگ فضای مجازی قطعا روی آن تاثیر گذاشته. ما در نمایشگاه‌های قبلی همیشه در روزهای مختلف نمایشگاه در اینستاگرام، استوری و امثال اینها را می‌گذاشتیم و مردم را ترغیب به بازدید می‌کردیم، با توجه به اعضای زیادی که در کانال‌های ارتباطیمان داریم. ولی خب متاسفانه در این دوره این امکان را نداریم و تاثیر این امر کاملا محسوس بوده است.

ما در نمایشگاه یک دستگاه کامپاندر سایز ۷۵ گشتاور بالا را به نمایش گذاشته ایم که متعلق به یکی از مشتریانی است که قبلا از ما خریداری کرده بود، لطف کردند برای نمایش در غرفه به ما اجازه دادند آن را بیاوریم. این دستگاه، مختص کامپاندهای پلیمری تقویت‌شده با فیلر بالاست.

انشالله که نمایشگاه ایران پلاست روز به روز منظم‌تر و سروقت‌تر و برنامه‌ریزی شده‌تر پیش برود و تاریخ برگزاری آن، هر سال تغییر نکند و امیدوارم روزی باشد که نمایشگاه به معنای واقعی بین‌المللی باشد. الان نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست کاملا تبدیل شده به یک نمایشگاه داخلی!

تبلیغات بیشتر در جاهای دیگر باید اتفاق بیفتد، در نمایشگاه‌هایی مثل K آلمان، پلاست اوراسیای ترکیه و چایناپلاس چین تا اروپایی‌ها به ایران پلاست بیایند یا حداقل چینی‌ها. فقط در این صورت نمایشگاه می تواند عنوان بین‌المللی را به صورت واقعی یدک بکشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا