اخبار

اختصاصی بسپار/ آنچه اینجا در K2022 در حال نمایش است/ رد پای مواد پایدار ExxonMobil در سراسر نمایشگاه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر ردپای “سبز” ExxonMobil در طول K 2022 در دوسلدورف آلمان، با حداقل 60 همکار از ابرشرکت های دنیا در سراسر نمایشگاه به نمایش گذاشته  شده است. فردا آخرین روز این نمایشگاه است.

ExxonMobil با توجه به شعار این شرکت “پیشبرد راه حل‌های پایدار”، فناوری را به نمایش گذاشت که طیف وسیعی از مواد را برای ایجاد فیلم‌های ساده‌تر تا روان کننده‌هایی که کارایی سیستم‌های هیدرولیک را افزایش می‌دهد، شامل می‌شود. همچنین این فنآوری کاربردهای متعددی را پوشش می‌دهد از جمله خودرو، محصولات مصرفی، کشاورزی و بهداشت.

به عنوان مثال، فناوری Exxtend این شرکت برای بازیافت پیشرفته زباله‌های پلاستیکی، طیف پلاستیک‌های قابل بازیافت را گسترش می‌دهد و پلیمرهای چرخشی تایید شده‌ای را تولید می‌کند که با عملکرد رزین‌های بکر مطابقت دارند. علاوه بر این، پلیمرهای عملکردی این شرکت امکان استفاده بیشتر از مواد بازیافتی مکانیکی و بهبود عملکرد کلی را فراهم می‌کند.

برای کاربردهای پزشکی، ExxonMobil PP، پلیمرهای عملکردی Vistamaxx و پلاستومرهای Exact اخیراً گواهینامه استفاده در سرنگ‌ها، فنرها، کیسه‌های IV و بطری‌ها را دریافت کرده‌اند.

کاهش مصرف انرژی در طول تولید یکی دیگر از اولویت‌هایی است که این شرکت به نمایش خواهد گذاشت. روغن هیدرولیک Mobil DTE 10 Excel Series راندمان پمپ را تا 6 درصد در مقایسه با سیالات هیدرولیک استاندارد افزایش می‌دهد و برای طولانی‌تر کردن فواصل بین تعویض روغن دوام بیشتری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا