اخبار

اختصاصی بسپار/ مهدی سعیدی پور مدیرعامل شهاب یزد: پتانسیل بازار ایران برای طرف های خارجی ما بسیار جذاب است

بسپار / ایران پلیمر مهدی سعیدی‌پور، مدیرعامل شرکت بازرگانی مهندسی شهاب یزد با برند بسکو به خبرنگار گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر گفت:  از سال ۷۷ در صنعت پلاستیک مشغول به کار هستیم. بیش از ۱۱-۱۲ سال هم هست که در بخش بازرگانی و واردات ماشین‌آلات این صنعت فعالیم. انتقال دانش فنی، طراحی محصول و طراحی قالب بخشی از کار ما است. در این مدت توانسته‌ایم نمایندگی شرکت FCS تایوان و Top Star چین را در ایران داشته باشیم و خیلی از اعضای باشگاه مشتریان ما از برندهای تاپ ایران هستند مثل گلرنگ، پارس خزر، انستیتو رازی، کرمان موتور و کرمان خودرو و … .

امسال خداراشکر نمایشگاه ایران پلاست علیرغم اینکه با دوره قبلی (زیر سایه کرونا) فاصله کمی پیدا کرد و پیش بینی می شد استقبالی نشود، فوق‌العاده عالی بود. حتی دوستانی که از شرکت FCS تایوان به عنوان مهمان ما آمده بودند اذعان داشتند که نمایشگاه ایران پلاست از نمایشگاه تایپه پلاست خیلی شلوغ‌تر است و اصلا برای آنها خیلی جذاب بود که ایران اینقدر پتانسیل در این صنعت دارد. انشالله که یک روزی با توجه به مذاکرات برجام، صنعتگران و بازرگانان ما خیلی راحت‌تر بتوانند با خارجی‌ها ارتباط بگیرند و بتوانیم بهتر و سریع‌تر به صنایعمان در بحث نوسازی و آوردن تکنولوژی و دانش فنی کمک کنیم.

ما از ۶۰ تن تا ۵۰۰۰ تن دستگاه داریم که می‌توانیم به مشتری‌ها ارایه کنیم. پیش‌بینی ما این است که در آینده خیلی کوتاه هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی در بازار ایران رشد کنیم. البته الان هم ادعا داریم در نمایشگاه با کیفیت‌ترین دستگاه موجود را به نمایش گذاشته ایم. بقیه دوستانی که دارند کار می‌کنند در نمایشگاه دستگاه‌هایشان چینی و ایرانی است که انصافا هم دستگاه‌های خوبی است. در نمایشگاه دو ماشینی که داریم یکی ۲۰۰ تن و دیگری ۲۶۰ تن است. یکی از آنها خط تولید در حال کار ظروف آشپزخانه است و دیگری هم ظروف یکبار مصرف تولید می کند که یک خط کامل با بسته‌بندی است یعنی ربات جنس را کاملا مکانیزه می‌آورد و تا مرحله بسته‌بندی دوخت می‌زند و آماده مصرف می‌شود. برنامه ‌ما این است که در ۱-۲ سال آینده از لحاظ کمی و کیفی اولین در ایران باشیم و طبق نمودار رشد چند سال اخیر مطمئنیم که در کوتاه مدت به این هدف خواهیم رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا