اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ در Chinaplas 2022 مجازی چه در جریان است؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر یکی از جلوه های نمایشگاه مجازی چایناپلاس 2022، CPS+ eMarketplace است. این صفحه یک پلتفرم اختصاصی برای خدمات رسانی به خریداران جهانی است که به دنبال محصول خاصی هستند بوده و با داشتن اطلاعات بیش از 4000 تامین کننده و بیش از 7000 کالا به خریداران فرصت انتخاب محصول مورد نظر را می دهد.
در این صفحه، ابتدا گروه محصول مورد نظراز بین موارد “مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات، راه حل های اختصاصی، محصولات میانی و نهایی، خدمات و سایر” یک یا چند مورد انتخاب می شود. در قسمت بعدی اطلاعات مربوط به شخص و شرکت دخواست کننده تکمیل می شود. با ثبت این اطلاعات نمایشگاه، فرد را به تامین کننده مناسب ارتباط می دهد. لینک صفحه مذکور در زیر آمده است:
https://www.chinaplasonline.com/eMarketplace/PostSourcingRequests/eng/Post%20Sourcing%20Request

مرکز دانلود جزوات موضوعی
به منظور ارائه اطلاعات منسجم و طبقه بندی شده به بازدید کنندگان نمایشگاه مجازی چایناپلاس2022، در بخش مرکز دانلود جزوات موضوعی، چهار کتابچه با موضوعات پلاستیک و لاستیک، فناوری فیلم، پلاستیک های پزشکی وفناوری ترموپلاستیک الستومر و لاستیک ها به صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است.
هر کدام از جزوات دارای فهرست بندی و در ادامه اطلاعاتی از شرکت های تولیدکننده و ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات، خدمات و مواد اولیه در موضوع یاد شده می باشد. آدرس این جلوه نمایشگاه در زیر آمده است:
https://www.chinaplasonline.com/CPS23/vedownloadfiles/eng/?ve=1

مشارکت کن و برنده شو…
از جلوه های سرگرم کننده نمایشگاه مجازی چایناپلاس 2022، بخش مشارکت و جایزه این رویداد است. در این بخش سرگرم کننده، جوایز انحصاری برای بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه در نظر گرفته شده است. با انجام سه فعالیت می توانید از جوایزی با ارزش بیش از 15000 دلار از کمک هزینه بلیت هواپیما و هتل تا کارت های هدیه بهره ببرید.
در فعالیت اول شما با انجام ماموریت هایی از جمله شرکت در وبینارها، استفاده از منبع یابی آنلان وبسایت، ارتباط با تامین کنندگان و… می توانید به جمع آوری امتیاز پرداخته و بر اساس امتیاز دریافتی برنده اقامت درهتل با ارزش 100 دلار، کارت های هدیه آمازون و اپل و تخفیف بلیت هواپیما خواهید شد.
در فعالیت دوم، به راحتی و با ثبت نام در MyChinaplas در بازه 23 می تا 14 ژوئن، می توانید دو بار گردونه شانس خود را چرخانده و از جوایز آن بهره مند شوید. در فعالیت سوم نیز با ثبت درخواست در جلوه منبع یابی آنلایندر بازه 23 می تا 14 ژوئن(در صورتی که جزء 300 درخواست کنند اول باشید)، نامزد دریافت کارت هدیه 25 دلاری از آمازون خواهید شد. لینک صفحه مشارکت و جایزه در زیر آمده است:
https://www.chinaplasonline.com/CPS23/cpsrewards/eng/?ve=1

وبینارهای فناوری برتر چایناپلاس 2022
به منظور کمک به شرکت کنندگان برای غلبه بر تنگناهای تکنولوژیکی صنعت پلیمر، هشت وبینار فناورانه، شرکت های مشهور جهانی و صاحبان برند را گرد هم آورده تا تجارب و نتایج تحقیقات و توسعه خود را در زمینه های اقتصاد دو-کربنی بازیافت، صنعت 0/4، پرینت سه بعدی، نوآوری در طراح صنعتی و هوشمند سازی ماشین آلات به اشتراک می گذارند. این وبینار ها در 8 جلسه در تاریخ های 25، 26، 27، 30 و 31 ماه می و همچنین 8، 9 و 10 ما ژوئن برگزار می شود.
لینک صفحه وبینارهای چایناپلاس 2022 در زیر آمده است:
https://www.chinaplasonline.com/CPS23/virtualexhibition/eng/#activity_section

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا