اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ معرفی مستربچ های BioRange+ توسط Ampacet

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Ampacet، از پیشروان جهانی مستربچ، از شروع تولید مستربچ های BioRange+، که برای کاربردهای پلاستیک های قابل کمپوست شدن طراحی شده است، خبر داد.

نمونه های BioRange+، به صورت سفید، مشکی و رنگی و همچنین مستربچ های حاوی افزودنی است که توانسته گواهی TUV OK Compost INDUSTRIAL را دریافت کند. مستربچ های BioRange+ استانداردهای کمپوست EN 13432:2000، که فرایند کمپوست کردن کامل پلاستیک های استفاده شده در تجهیزات صنعتی کمپوست سازی را ممکن می سازد، را رعایت کرده است. پلاستیک های قابل کمپوست شدن برای کاربردهایی که در طول عمرشان با مواد خوراکی یا سایر مواد آلی آلوده می شوند، ایده آل هستند؛ و در پایان طول عمر می توان آنها را با سایر زباله های آلی، به منظور تولید صنعتی کمپوست، جمع آوری نمود.

محصولات BioRange+ HOME در این مجموعه، شامل مستربچ های سفید و رنگی است که گواهی TUV OK Compost HOME را دریافت کرده است. این مستربچ ها برای استفاده با مواد قابل کمپوست شدن خانگی، که برای تولید محصولاتی به کار می رود که در انتهای عمرشان در واحدهای محلی به کمپوست تبدیل می شوند، طراحی شده اند.
کاربردهای قابل کمپوست شدن از کیسه های زباله، کیسه های حمل، بسته بندی مواد خوراکی، چای کیسه ای، کپسول های قهوه تا گلدان و فیلم های مالچ در صنعت باغبانی و کشاورزی را شامل می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا