اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ فناوری پوشش سدگر برای بسته بندی های تک لایه بازیافت پذیر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر اخیرا کمپانی SCG Chemicals فناوری پوشش سدگر نوآورانه خود برای بسته بندی های تک لایه را آغاز کرده است، که تولید بسته بندی منعطف شامل بسته بندی مواد خورکی منجمد، خشک و … را با هدف بازیافت آنها، ممکن می سازد.

بسته بندی های منعطف سنتی از چند ماده تولید می شوند و این امر بازیافت آنها را مشکل می سازد. این راه حل در نظر دارد با تبدیل بسته بندی چندماده ای به تک ماده، مشکلات مربوط به بازیافت آنها را برطرف سازد. این رویکرد کارایی بازیافت را، با حفظ کیفیت محصول، افزایش می دهد. فناوری نوآورانه پوشش سدگر SCGC اولین از نوع خود در ASEAN است که گواهی RecyClass را دریافت کرده و آماده ارائه خدمات به تقاضای رو به رشد بسته بندی سبز می باشد.

به گفته این کمپانی، آنها به نوآوری های پلاستیک های دوستدار محیط زیست بر پایه اقتصاد چرخشی دست یافته اند، که بازیافت پلاستیک های مصرف شده توسط فناوری های پیشرفته و نوآورانه را به حداکثر می رساند. رزین بازیافتی با کیفیت این شرکت با برند SCGC GREEN POLYMER نمونه ای از راه حل سبز آنهاست. به علاوه، این فناوری پوشش سدگر نوآورانه، راه حلی برای تولیدکنندگان بسته بندی منعطف است که به آنها امکان تولید کارای بسته بندی پلاستیکی تک ماده ای به جایی بسته بندی های چند ماده ای سنتی و با حفظ کیفیت را می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا