اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ مستربچ های جدید UVProtect

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  کمپانی Ampact، از پیشروان مستربچ دنیا، UVProtect را نسل جدید پایدارکننده UV با دوام بالا طراحی شده برای افزایش عمر پلاستیک های با پایه پلی الفین در مصارف فضای باز  معرفی کرد.
وسایل بازی، مبلمان، وسایل نقلیه یا سایر موارد پلاستیکی که در فضای باز استفاده می شوند معمولا در معرض شرایط آب و هوایی شدید و اثرات مخرب نور خورشید هستند. تقریبا تمام گریدهای بسپارها، هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند، دچار کاهش در خواص فیزیکی و مکانیکی از جمله کاهش ازدیاد طول و استحکام کششی، تغییر رنگ و ترک می شوند.

هنگامی که پایدارکننده های UV، مانند UVProtect، به بسپار ها افزوده شود، طول عمر قطعات پلاستیکی از طریق محافظت در برابر نور خورشید افزایش می یابد. اگرچه انتخاب پایدارکننده UV مناسب، برای رسیدن به محافظت بهینه از قطعات پلاستیکی، بسیار مهم است.

پایدارکننده UVProtect 1248 کمپانی Ampacet، از خواص فیزیکی و مکانیکی اساسی وسایل پلاستیکی فضای باز با پایه پلی الفینی، در مقابل اشعه UV به صورت کارآمدی محافظت می کند. محصول UVProtect به طرز چشمگیری عمر اقلام پلاستیکی را افزایش می دهد، و عملکرد بهتری نسبت به مقدار افزودنی مشابه HALS ، دارد. با استفاده از نصف مقدار UVProtect نسبت به HALS می توان به عملکرد مشابهی دست یافت؛ بنابراین این ماده امکان کاهش “نسبت کاهش (letdown)” را برای کنترل بهتر فرآیند فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا