اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ مستربچ های جدید SUNCHILL برای کاهش بار حرارتی روی محصولات پلاستیکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Ampacet، از پیشروان جهانی مستربچ، گروه مستربچ رنگی Sunchill را معرفی کرده است؛ این محصولات به منظور کاهش بار حرارتی بر روی محصولات پلاستیکی با رنگ تیره، که در معرض نور خورشید و شرایطی آب و هوایی گرم قرار دارند، طراحی شده است.

پلاستیک های تیره رنگ، هنگامی که درمعرض نور خوشید قرار می گیرند داغ می شوند؛ به دلیل این که رنگدانه های تیره اکثر طول موج های مادون قرمز را جذب کرده و آن را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند. هرچه رنگ تیره تر باشد، شیء پلاستیکی در معرض نور خورشید گرم تر می شود، رنگ سیاه بالاترین جذب گرمایی را دارد. پلاستیک های تیره با کاربردهای وسیعی که درفضای بیرون دارند، از جمله کاشی های کف، محصولات ساختمانی و مبلمان، اگر در معرض نور خورشید قرار بگیرند، برای استفاده بسیار نامناسب و به صورت ناراحت کننده ای داغ خواهند بود.

کمپانی Ampacet برای اشیاء پلاستیکی مورد استفاده در فضای خارجی، محصولات Sunchill با جذب امواج مادون قرمز بسیار کمتر را معرفی کرده که تولید گرما در پلاستیک های در معرض نور خورشید را در مقایسه با رنگ های پیشین، بسیار کمتر می کند. در نتیجه، وسایل رنگی خنک تر بوده و برای لمس و استفاده در روزهای گرم سال بسیار مناسب تر خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا